۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین رانت آقازادگی در مدارس نمونه دولتی قزوین!
کد خبر: ۲۷۰۷۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ ساعت: ۶:۴۳ ↗ لینک کوتاه

قابل توجه مدیرکل آموزش و پرورش؛

رانت آقازادگی در مدارس نمونه دولتی قزوین!

تعدادی از آقازاده‌ها در استان قزوین توانسته اند این روزها با استفاده از رانت ژن خوب و بر خلاف ضوابط در مدارس نمونه دولتی ثبت نام کنند.

رانت آقازادگی در مدارس نمونه دولتی قزوین!
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ برخی از آقازاده‌های نوجوان موفق شده‌اند برخلاف ضوابط و قوانین مدارس نمونه دولتی بدون شرکت و موفقیت در آزمون همسان بقیه فرزندان مردم این سرزمین و تنها با توصیه پدران خود و دستور مدیرکل آموزش و پرورش استان در مدارس نمونه دولتی پذیرش شده‌اند.

براساس این گزارش آقازاده‌های مدیران و مسئولان استان از جمله: «میم-ح»، «دال-میم» و «ح-ح» با توصیه و دستور مدیرکل آموزش و پرورش در مدارس نمونه دولتی پذیرش شده‌اند، در حالی که جذب دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی تابع قوانین خاصی است و فرزندان و دانش آموزان این ملت مجبورند برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی آزمون‌های سخت گزینشی و مراحل دیگر را پشت سر بگذارند اما گویا این مسیر سخت برای برخی آقا زاده‌ها به یک توصیه و دستور ساده تمام شده. باید پرسید مدیرکل آموزش و پرورش در این منصب خدمتگزار دانش‌آموزان و خانواده مردم است یا خادم مسئولان؟

گفته می‌شود خانواده دانش‌آموزانی که حق آن‌ها پایمال شده ضمن شکایت از مدیرکل و این مسئولان در سازمان بازرسی کل کشور خواستار احقاق حق شده‌اند. اما مدیرکل این سازمان از سوی یکی از مسئولان پرنفوذ که فرزندش با همین روابط در مدرسه نمونه دولتی پذیرش شده به نام «دال-میم» به مدیرکل فشار آورده تا پرونده شکایات مردمی را مختومه کند و نادیده بگیرد.

قزوین خبر امیدوار است سازمان بازرسی و دستگاه قضایی به احقاق حق مردم و دانش آموزان عادی اقدام کند و با ورود سریع و برخورد عاجل، اجازه استفاده از رانت آقازادگی را ندهد.

بدیهی است در صورت نقض حقوق مردم، این مسئولان با نام و نشان در رسانه‌ها باید پاسخگوی مردم باشند.
انتهای پیام/2002

منبع: قزوین خبر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان