۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین اولین کارگاه شخصیت پردازی کودک برگزار شد
کد خبر: ۲۷۰۷۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ ساعت: ۱۳:۸ ↗ لینک کوتاه

توسط موسسه سیمرغ سخن پارس؛

اولین کارگاه شخصیت پردازی کودک برگزار شد

توسط موسسه سیمرغ سخن پارس اولین کارگاه شخصیت پردازی کودک برگزار شد.

اولین کارگاه شخصیت پردازی کودک برگزار شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اولین کارگاه شخصیت پردازی کودک شب گذشته(سه شنبه) به همت موسسه سیمرغ سخن پارس و مدرسه علمی نخبگان در سالن آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی برگزار شد.

زهرا گروه ای مدرس این دوره تصریح کرد: کارگاه آموزشی پردازی کودک با موضوع کلید خوشبختی به منظور آشنایی والدین با استعدادها و خصوصیات رفتاری فرزندان در راستای شکل دادن شخصیت آنان توسط موسسه سیمرغ سخن پارس و مدرسه علمی نخبگان برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه به موضوعاتی از جمله پرهیز از نگاه بدبینانه، توجه به کنترل ذهن و اثر تلقینات بر شکل گرفتن شخصیت کودکان، برنامه ریزی اثری کلامی، لزوم انتقال احساس خوشبختی از والدین به فرزندان مورد بررسی قرار گرفت.

گروه ای خاطرنشان کرد: همچنین مبحث EQ ( هوش هیجانی) یا همان هوش احساسی و ویژگی افراد با هوش هیجانی بالا ،اعتماد به نفس، توافق با خود،مسئولیت پذیری، تمرکز، انعطاف پذیری، خوشبینی،نشاط در زندگی، هوش کلامی،خلاقیت از دیگر موارد آموزشی کارگاه بود.

وی یادآور شد: به دلیل استقبال شرکت کنندگان و اهمیت موضوع کودکان موسسه سیمرغ سخن پارس بر آن است تا با برگزاری دوره های تکمیلی شخصیت پردازی کودک توسط مبتکر هوش اقتصادی و اجتماعی کودک، "دکتر شهرام اسلامی" والدین را با ابعاد مختلف شناخت ژنتیکی فرزندان آشنا ساخته و با ارائه راهکار کودک را به سمت آموزش هدفمند بکشاند.

مدرس دوره خاطرنشان کرد: این دوره پنجشنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به آدرس: خیابان عدل روبروی پاساژ ایرانیان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قزوین مراجعه و یا با شماره های ۰۹۱۹۳۸۷۱۸۰۶ و ۰۹۳۶۳۸۶۶۷۲۷ و ۰۲۸۳۳۳۷۰۱۹۸ تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان