۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین صندوق کشمش به‌زودی در قزوین راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: ۲۷۰۶۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ساعت: ۱۳:۵۳ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استانداری قزوین:

صندوق کشمش به‌زودی در قزوین راه‌اندازی می‌شود

معاون اقتصادی استانداری قزوین از راه‌اندازی صندوق کشمش به‌زودی در استان قزوین خبر داد و افزود: تشکیل صندوق کشمش در استان قزوین ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه کشت و افزایش تولید و حمایت جدی از کشاورزان است.

صندوق کشمش به‌زودی در قزوین راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری قزوین در جلسه بررسی آخرین وضعیت تشکیل صندوق کشمش استان اظهار کرد: تشکیل صندوق کشمش یکی از مصوبات مهم سفر هیئت دولت به استان قزوین است که باهدف حمایت از توسعه بخش کشاورزی و کمک به تبدیل کشاورزی سنتی به مدرن صورت گرفته است.

وی افزود: تشکیل صندوق کشمش در استان قزوین ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه کشت و افزایش تولید و حمایت جدی از کشاورزان است.

این مسئول بیان کرد: صندوق کشمش با ۵۱ درصد سهم واریزی از سوی تولیدکنندگان و ۴۹ درصد سهم دولت فعالیت‌های مقدماتی خود را آغاز کرده و به‌زودی با تشکیل مجمع، اعضاء هیئت‌مدیره صندوق تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: یارانه تخصیص داده‌شده از سوی دولت نیز به استان ابلاغ‌شده که به‌حساب این صندوق واریز می‌شود تا با تقویت توان مالی صندوق مشکل باغداران تاکستان مرتفع شود.

حبیبی گفت: باید این صندوق در مدت یک ماه آینده برای حل مشکلات مردم و انگور کاران تشکیل شود و با ایجاد وحدت و انسجام لازم میان تاک‌داران امیدواری باغداران تقویت شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان