۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ۱۷ کانون خادمیاری در مساجد استان فعالیت می‌کنند
کد خبر: ۲۷۰۶۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ساعت: ۱۳:۳۶ ↗ لینک کوتاه

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قزوین:

۱۷ کانون خادمیاری در مساجد استان فعالیت می‌کنند

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین از تأسیس و فعالیت ۱۷ کانون خادمیاری در این استان خبر داد.

 ۱۷ کانون خادمیاری در مساجد استان فعالیت می‌کنند
علی نبیئی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین تا کنون 17 کانون خادمیاری در مساجد استان قزوین افتتاح و در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه به همت این نمایندگی ۳ کانون خادمیاری تخصصی از جمله کانون بهداشت و درمان، حقوق‌دانان و حوزه علمیه خواهران و 5 دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهر و شهرستان‌های این استان تأسیس شده است، عنوان کرد: این نمایندگی در نظر دارد تا پایان سال 50 کانون خادمیاری مختلف را در مساجد، حسینیه‌ها افتتاح کند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قزوین در ادامه به فعالیت خادمیاران اشاره و عنوان کرد: تاکنون بیش از 800 نفر به صورت حضوری و غیر حضوری به عنوان خادمیار در این نمایندگی ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد 50۰ خادمیار رضوی مراحل اولیه آموزش را گذرانده‌اند، همچنین250 خادمیار نیز تا پایان دیماه سال جاری آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

این مسئول بیان کرد: پرونده 50 خادمیار که مراحل آموزش، گزینش و فعالیت 6 ماهه در دفتر نمایندگی را به اتمام رسانده برای دریافت مدرک خادمیاری به مشهد مقدس ارسال شده است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین خادمیاری زیارت(زیارت اولی‌ها و زائران محروم)، وقف و نذر، فرهنگی و آموزشی، اطعام و حمایت مالی از محرومان، ستادی، بهداشت و درمان، کارآفرینی و اشتغال، فنی و مهندسی همچنین همکاری تخصصی با مؤسسات آستان قدس، خادمیاران خانواده و ازدواج، شعرا و مداحان، علمی و خادمیاران تبلیغی را از جمله محورهای خدمت در این نمایندگی دانست.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان