۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین سارقان مسافرنما در قزوین به دام افتادند
کد خبر: ۲۷۰۶۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ساعت: ۹:۱۹ ↗ لینک کوتاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان:

سارقان مسافرنما در قزوین به دام افتادند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: سارقان مسافرنما که پس از تهدید راننده با اسلحه سرد خودروی وی را سرقت و در حال فرار بودند در کمتر از یک ساعت در دام پلیس قزوین افتادند.

سارقان مسافرنما در قزوین به دام افتادند
سرهنگ ایمانعلی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی تماس تلفنی فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت به عنف خودرو "ال90 " توسط دو سارق، موضوع از طریق مرکز بلافاصله به واحدهای گشت کلانتری ها و پاسگاه ها برای شناسایی و دسگیری سارقان ابلاغ شد.

وی افزود: ماموان پلیس راه در جاده "قزوین - رشت " پس از اعلام مرکز 110 خودرو را شناسایی و دستور ایست صادر که خودرو بدو توجه به ایست پلیس با سرعت بالا متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و با همکاری واحد گشت انتظامی پاسگاه "آق بابا" خودرو متوقف و دو سارق دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اذعان کرد: راننده خودرو که پس از سوار کردن دو مسافر در شهر "کرج" به مقصد "رشت" در جاده قزوین -رشت با درخواست مسافران توقف و پس از آن با تهدید اسلحه سرد، خودرو را از وی به سرقت برده كه با اقدام سریع و به موقع کارکنان انتظامی و پلیس راه ، نقشه شوم آنان ناکام می‌ماند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری و انتقال به مقر پلیس با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

وی در پایان گفت: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان