۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مشکل آب دغدغه اصلی استان قزوین است
کد خبر: ۲۷۰۵۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ ساعت: ۱۳:۴۸ ↗ لینک کوتاه

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

مشکل آب دغدغه اصلی استان قزوین است

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مشکل آب دغدغه اصلی استان قزوین است که بایستی با برنامه ریزی مناسب و بکارگیری روشهای نوین در بخش کشاورزی این مشکل را مرتفع کرد.

مشکل آب دغدغه اصلی استان قزوین است
به گزارش اجتماعی صبح قزوین ؛ داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس ظهر امروز(شنبه) در آئین تجلیل از بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان قزوین در جهاد کشاورزی اظهار کرد: امروزه کشاورزی باید صرفه اقتصادی داشته باشد تا کشاورزان توجه و انگیزه بیشتری برای تولید کمی و کیفی محصولات کشاورزی داشته باشند.

وی افزود: هم اکنون مشکل آب دغدغه اصلی استان قزوین است که بایستی با برنامه ریزی مناسب و بکارگیری روش‌های نوین در بخش کشاورزی این مشکل را مرتفع کرد.

این مسئول اضافه کرد: استفاده بهینه از منابع آبی با بکارگیری سامانه‌های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی و باغی میسر می‌شود.

وی خواستار رفع موانع پیش روی و تسهیل در روند اجرای سامانه‌های نوین آبیاری برای کشاورزان و باغداران در اراضی کشاورزی استان شد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: استان قزوین پیشینه و قدمت طولانی در بخش کشاورزی دارد و با وجود دشت حاصلخیز قزوین ضمن صیانت از آن می‌توان برای تولید محصولات کشاورزی بخوبی بهره برد.

محمدی خاطرنشان کرد: برای حل مشکل واحدهای کشاورزی بایستی از محل اعتبارات بهین یاب به بانک‌ها، خدمات و اعتبارات بیشتری را به بخش کشاورزی تخصیص داد.

وی بر لزوم اهمیت هدایت تسهیلات به بخش کشاورزی در راستای رفع مشکل اشتغال و توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان