۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در محمدیه ساخته می‌شود
کد خبر: ۲۷۰۵۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ ساعت: ۱۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در محمدیه ساخته می‌شود

استاندار قزوین گفت: عملیات اجرایی بیمارستان خیریه تخصصی و فوق تخصصی ۱۶۰ تختخوابی سجادیه بزودی در شهر محمدیه آغاز خواهد شد و علاوه بر آن مسائل و مشکلات درمانگاه تامین اجتماعی مرتفع خواهد شد.

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در محمدیه ساخته می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین از شهر محمدیه و برخی پروژه‌های شهری این منطقه بازدید کرد.

زاهدی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۲ دی ماه سالروز تاسیس شورای انقلاب به فرمان حضرت امام خمینی در سال ۵۷ است و تشکیل این شورا به مفهوم پایان رژیم شاهنشاهی پهلوی بود بگونه ای که ۴ روز پس از آن شاه از ایران فرار کرد.

وی افزود:در بین انقلابات دنیا،انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلابی بود که می‌توان از آن یاد کرد چراکه تنها انقلابی بود که همه اقشار و گروه‌های مختلف مردم در شکل گیری آن نقش داشتند.

این مسئول تصریح کرد: همانگونه که عموم مردم در تاسیس انقلاب سهم دارند؛ در حفظ و حراست از آن در دوره‌ها و مقاطع مختلف نقش داشته و همه سختی‌ها و تحریم‌ها را تحمل کرده اند.

وی بیان کرد: حوادث اخیر هم نشان داد که مردم علی رغم انتقادات، گلایه‌ها، مطالبات اقتصادی و اجتماعی بحقی که دارند، پای نظام و انقلاب ایستاده اند و هوشیاری و رفتار مدبرانه خود را نشان دادند.

شهرستان شدن محمدیه را پیگیری می‌کنیم
زاهدی ابراز کرد: مهمترین اصلی که می‌تواند ملت را در مقابل دشمنان تجهیز کند، وحدت و با هم بودن است.

وی خاطرنشان کرد: تفاوت فکر، سلیقه و گرایش سیاسی در هر جامعه ای وجود دارد و امری طبیعی و خدادادی است؛ اما مشترکات زیادی هم داریم که باید حول محور آنها حرکت کنیم.

استاندار قزوین با اشاره به برخی مسائل و مشکلات بخش محمدیه عنوان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان خیریه تخصصی و فوق تخصصی ۱۶۰ تختخوابی سجادیه بزودی در شهر محمدیه آغاز خواهد شد و علاوه بر آن مسائل و مشکلات درمانگاه تامین اجتماعی مرتفع خواهد شد.

وی افزود: ارتقای بخش محمدیه به شهرستان از مطالبات ساکنین و مسئولان منطقه است که مطابق قانون و براساس ضوابط تقسیمات کشوری آن را پیگیری خواهیم کرد.

این مسئول عنوان کرد: مسائل و مشکلات ناحیه شهری مهرگان با برگزاری جلسه شورای مسکن استان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان