۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مردم گلایه‌مند با مشاهده آشوب‌ها، مسیرشان را از فتنه‌گران جدا کردند/ دولت به نارضایتی‌های اقتصادی پاسخ دهد
کد خبر: ۲۷۰۳۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ ساعت: ۱۵:۴۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس دانشگاه آزاد قزوین در دیدار با دانشجوی جانباز اغتشاشات اخیر:

مردم گلایه‌مند با مشاهده آشوب‌ها، مسیرشان را از فتنه‌گران جدا کردند/ دولت به نارضایتی‌های اقتصادی پاسخ دهد

رئیس دانشگاه آزاد در دیدار با دانشجوی جانباز اغتشاشات گفت: امیدوارم دولت با تدبیر به نارضایتی‌ها و سوالات مردم پاسخگو باشد و مهم ترین نکته حفظ وحدت بین نظام و مردم است.

مردم گلایه‌مند با مشاهده آشوب‌ها، مسیرشان را از فتنه‌گران جدا کردند/ دولت به نارضایتی‌های اقتصادی پاسخ دهد
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ؛ دکتر مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به همراه مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با حضور در شهرستان تاکستان و منزل دانشجوی بسیجی مصطفی محمدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شال که در اغتشاشات اخیر این شهرستان توسط عناصر ضدانقلاب از ناحیه پا بر اثر اصابت گلوله مجروح شده بودند، حضور یافته و از نزدیک با وی ملاقات کردند.

در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه بسیج امام علی (ع) تاکستان و همچنین سرهنگ مهدی طاهرخانی رئیس بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس استان قزوین نیز حضور داشتند.

دکتر موسی خانی رییس دانشگاه آزاد قزوین در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از نیروی انتظامی و بسیج، اظهار کرد: ما باید قدر مردم خوب، فهیم و بصیر کشورمان بدانیم.

وی افزود: مردم ما علی‌رغم نارضایتی از موضوعات اقتصادی کشور و تحمل فشار اقتصادی، به محض احساس نفوذ دشمن در صفوف مردم معترض مسیر خود را از فتنه گران جدا کردند و به موقع در حمایت از نظام اسلامی در صحنه حضور پیدا کرده و توطئه فتنه گران خنثی شد.

وی ابراز کرد: ما در کشور نظام پزشکی، نظام مهندسی و نظام روانشناسی داریم اما متاسفانه نظام مدیریت نداریم و به همین جهت شاهد مدیریت قوی و جهادی نیستیم.

رییس دانشگاه آزاد قزوین ابراز کرد: به طور مکرر در کشور مشاهده می‌شود افرادی بدون تجربه و تخصص در رأس برخی امور و مدیریت‌ها منصوب می‌شوند که کارایی لازم را ندارند.

وی اذعان کرد: به یاد دارم که مقام معظم رهبری فرمودند: "اگر به فرض محال زمان به عقب برمی‌گشت، من دست از کار برمی‌داشتم و به تربیت مدیر می‌پرداختم."

موسی خانی در پایان تصریح کرد: امیدوارم دولت با تدبیر به نارضایتی‌ها و سوالات مردم پاسخگو باشد و مهم ترین نکته حفظ وحدت بین نظام و مردم است.

گفتنی است؛ دکتر فرهاد رهبر ریاست دانشگاه آزاد کشور نیز با برقراری تماس تلفنی، در همین دیدار با مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شال گفتگو و جویای سلامتی و آخرین وضعیت وی شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان