۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین پیام مشترکی صادر کردند
کد خبر: ۲۷۰۲۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ساعت: ۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

در پی اغتشاشات و ایجاد ناامنی در استان؛

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین پیام مشترکی صادر کردند

در پی اغتشاشات و ایجاد ناامنی در استان نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین پیام مشترکی صادر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین پیام مشترکی صادر کردند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پی اغشاشات و ناامنی‌های اخیر در برخی نقاط کشور و استان قزوین، با آقای زاهدی، استاندار قزوین پیام مشترکی صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاتَّقُوا فِتْنَةً لَا تُصِيبَنَّ الَّذِينَ ظَلَمُوا مِنْكُمْ خَاصَّةً وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ (انفال/25)

در این پیام آمده است:در چند روز اخیر دشمنان زخم‌خورده انقلاب اسلامی با سوءاستفاده از مطالبات به‌حق مردم که توجه به آن همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است دست به اغتشاش و ایجاد ناامنی در بعضی نقاط استان و کشور زدند.

این اقدام که با هماهنگی رسانه‌های مجازیِ همکار با سرویس‌های اطلاعاتی امریکا و اسرائیل انجام شده موجب آزردگی خاطر عموم شهروندان جمهوری اسلامی گردید.

این پیام اذعان می‌کند: با مدارای چند روزه نهادهای انتظامی و امنیتی که به‌علت حضور برخی از مردم ناآگاه درمیان آشوبگران نخواسته‌اند برخورد سختی با این تجمع‌ها داشته‌باشند، اکنون زمان آن رسیده که مردم با حضور خود در صحنه و جدا کردن حساب خود از فتنه‌گران و اعلام مطالبات خود از مجاری قانونی، بار دیگر طومار فتنه‌ای جدید را درهم بپیچند تا مبادا خدشه‌ای به وحدت، همدلی و امنیت این سرزمین وارد شود.

ملت ایران به‌خوبی واقفند که اساساً برنامه‌ریزان این فتنه‌ها همان کسانی هستند که با ابزارهای مختلف خود مشکلات اقتصادی را برای مردم به‌وجود آورده‌اند و اثبات کرده‌اند که هیچ‌گاه خیرخواه هیچ ملتی نبوده‌اند.

"عبدالکریم عابدینی"؛ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه قزوین
                                          
عبدالمحمد زاهدی؛ استاندار قزوین 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان