۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تیم فوتبال کاسپین قزوین در مکان سوم تثبیت شد
کد خبر: ۲۷۰۰۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ ساعت: ۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی استان؛

تیم فوتبال کاسپین قزوین در مکان سوم تثبیت شد

تیم فوتبال کاسپین قزوین در خانه با برد پرسپولیس مشهد در مکان سوم گروه تثبیت شد.

تیم فوتبال کاسپین قزوین در مکان سوم تثبیت شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده ای از اخبار ورزشی استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

حضور مقتدرانه در مسابقات آسیایی جاکارتا اولویت تیم ملی ژیمناستیک است
سرمربی قزوینی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان کشور گفت: حضور مقتدرانه در مسابقات آسیایی جاکارتا اولویت تیم ملی ژیمناستیک است.

رضا خیرخواه سرمربی قزوینی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان کشور افزود: تا کنون چهار مرحله به فینال مسابقات قهرمانی آسیا راه یافته ایم اما مدالی کسب نشده و تیم ملی از همه ظرفیت خود برای کسب مدال در این مسابقات استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: اردوی آماده سازی تیم ملی ژیمناستیک هنری جمهوری اسلامی ایران تا کنون یک دوره در استان لرستان، یک دوره در استان همدان و 2 دوره نیز در استان قزوین برگزار شده و هم اکنون پنجمین دوره این اردو در اراک پیگیری می‌شود.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان کشور بیان کرد: سطح بازی های آسیایی به مراتب بالاتر از مسابقات جهانی است چرا که کشورهای صاحب نام این رشته از چین، ژاپن و کره شمالی با بهترین نفرات خود در این مسابقات حاضر می شوند اما در بازی‌های جهانی نفرات دوم و سوم خود را به مسابقات اعزام می‌کنند.

وی اظهار کرد: 9 ورزشکار از استان های مازندران، مرکزی، قزوین، کردستان، بوشهر و کرمان به این اردو دعوت شده اند.

خیرخواه اضافه کرد: این اردو به منظور شناخت ظرفیت ورزشکاران برای انتخابی تیم ملی ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است.

وی اظهار کرد: تیم ملی ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران پیش از مسابقات آسیایی جاکارتا(27 مرداد ماه سال آینده) خود را برای حضور در رقابت های جام جهانی ژیمناستیک ( 26 اسفندماه سال جاری در باکو ) آماده می کند.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان کشور با بیان اینکه اردوی آماده سازی تیم ملی ژیمناستیک هنری در اراک تا 19 دی ماه اداه دارد، بیان کرد: پس از انتخاب نفرات اصلی تیم ملی ژیمناستیک هنری، اردوی نهایی تیم ملی اوایل اسفندماه در قزوین برگزار می شود.

درخشش بانوان دوچرخه سوار قزوینی
در آخرین مرحله مسابقات دوچرخه سواری لیگ کورسی بانوان کشور در تهران؛بانوان دوچرخه سوار قزوینی موفق به کسب عناوین ارزشمندی شدند.

در این رقابت‌ها، روزان عبدالهی در رشته دور بزرگسالان مقام دوم را از آن خود کرد.ساجده سیاحیان هم دو کیلومتر استقامت جوانان قهرمان شد.

وی همچنین در رشته‌های تایم تریل جاده، دور امتیازی وتیم اسپرینت بر سکوی دوم ایستاد.

رضوان شریفیان هم در رشته تیم اسپرینت دوم شد و در رشته های ٢٠٠ متر و ٥٠٠ متربر سکوی سوم ایستاد.فروزان عبدالهی وساجده سیاحیان هم به تیم ملی دعوت شدند.

پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران میزبان این رقابت‌ها بود.


تیم فوتبال کاسپین قزوین در مکان سوم گروه تثبیت شد
تیم فوتبال کاسپین قزوین در خانه با برد پرسپولیس مشهد در مکان سوم گروه تثبیت شد.

در ادامه رقابت‌های فوتبال دسته دو باشگاه‌های کشور و در بازی هفته سیزدهم تیم فوتبال کاسپین در بازی خانگی برابر میهمان مشهدی خود به برتری رسید.

تیم کاسپین در با گل‌های وحید علی‌اوسط و جعفر برزگر پرسپولیس مشهد را شکست داد.

تیم فوتبال کاسپین قزوین با این برد 25 امتیازی شد و در جایگاه سوم گروه قرار گرفت.

آغاز دومین اردوی تیم ملی کاراته
دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان در حالی از امروز شنبه 9 دی ماه آغاز شد که بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری و امیر رضا میرزایی 3 ملی پوش شایسته و قزوینی نیز در این اردو حضور دارند.

دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان در حالی از امروز شنبه 9 دی ماه آغاز شد که بهمن عسگری،علی اصغر آسیابری و امیر رضا میرزایی 3 ملی پوش شایسته و قزوینی نیز در این اردو حضور دارند.

اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان برای حضور در نخستین مرحله لیگ جهانی در سال 2018 از امروز شنبه 9 دی ماه به مدت یک هفته در خوابگاه نصرت آغاز شد.

امیرمهدی زاده، مجید حسن نیا، سعید علیپور، سعید احمدی، هامون درفشی پور، امیررضا میرزایی، بهمن عسگری، علی اصغرآسیابری، ذبیح اله پورشیب، مهدی خدابخشی، مهدی قراری زاده، سجاد گنج زاده، سامان حیدری و صالح اباذری اردونشینان کاراته هستند.سیدشهرام هروی به عنوان سرمربی، شهاب سلطانی، حسین روحانی، سعید حسنی پور به عنوان مربیان، نعیما خواجوی به عنوان مربی بدنساز و علی حجتی به عنوان روانشناس در کنار تیم حضور دارند.

اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2018، طی روزهای 3 تا 6 بهمن ماه در فرانسه برگزار می شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان