۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین بیانیه مشترکی منتشر کردند
کد خبر: ۲۷۰۰۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۷ ساعت: ۱۱:۵۷ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت سالروز یوم الله " ۹ دی"؛

نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین بیانیه مشترکی منتشر کردند

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین به مناسبت سالروزحماسه ۹ دی، بیانیه مشترکی صادر کردند.

 نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین بیانیه مشترکی منتشر کردند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ آیت الله عابدینی عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین به همراه عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به مناسبت سالروز حماسه 9 دی پیام مشترکی صادر کردند.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

الفتنه اکبر من القتل..(بقره،217)
مردم در مقابله با فتنه؛خودشان به پا خاستند،نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران بود. رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)

در این بیانیه آمده است: حماسه عاشورایی نهم دی ماه 88 تجلی قدرت الهی و جلوه بصیرت، ولایتمداری و وحدت آحاد ملت ایران اسلامی در دفاع از آرمان های انقلاب و میثاق با ولی فقیه امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی بود.

اکنون که در هشتمین سالروز این حماسه تاریخی،شکوه و اهمیت حقیقی آن بیش از گذشته بر همگان آشکار شده است و به خوبی هویداست که فتنه 88 یک اختلاف و درگیری شخصی یا حزبی نبود بلکه خیانتی بزرگ به حقوق ملت سرافراز و آزاده ایران، بی توجهی به اعتقادات دینی و زیر سوال بردن آرمان های انقلاب اسلامی بود.اما ملت همیشه در صحنه ایران با حضور خود به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و پاسخی کوبنده به فتنه گران و پشتیبانان خارجی آنان دادند و حرکتی به یادماندنی،جاودان و جاری در تاریخ ایران اسلامی از خود به یادگار گذاشتند.

این بیانیه اذعان می‌کند: حال که مراسم هشتمین سالگرد این حماسه عظیم و ماندگار در کل کشور به صورت میدانی و یکپارچه برگزار می‌شود، اینجانبان از همه مردم بصیر استان قزوین دعوت می‌کنیم همراه با موج خروشان ملت فهیم ایران اسلامی در مراسمی که روز شنبه از ساعت 9:30 دقیقه صبح در خیابان شهدا برگزار می‌شود شرکت نمایند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی، عبدالمحمد زاهدی، نماینده ولی فقیه در استان استاندار قزوین
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان