۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تحقق ۷۳ درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج/ نرخ بیکاری استان معادل ۱۱.۱ درصد است
کد خبر: ۲۶۹۷۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۳۰ ساعت: ۱۲:۶ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار قزوین اعلام کرد:

تحقق ۷۳ درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج/ نرخ بیکاری استان معادل ۱۱.۱ درصد است

معاون اقتصادی استاندار قزوین از تحقق ۷۳ درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در استان خبر داد و نرخ بیکاری استان تا تابستان سال جاری معادل ۱۱.۱ درصد عنوان کرد.

تحقق ۷۳ درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج/  نرخ بیکاری استان معادل ۱۱.۱ درصد است
منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: براساس آمار منتشر شده توسط بانک مرکزی، در هشت ماهه سالجاری مبلغ ۱.۳۶۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط بانک‌ها و موسسات مالی استان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: بر این اساس ۷۳ درصد سهمیه استان تحقق یافته است.

معاون اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی بیان کرد: در سال جاری و از محل تسهیلات بهین یاب سال جاری، تاکنون ۲۷۳ واحد و بمیزان ۱۸۹۸ میلیارد ریال موفق به اخذ تسهیلات شده اند.

وی تصریح کرد: همچنین در سالجاری و از محل تسهیلات اشتغالزایی اعتبارات تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۶، در بخش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، مبلغ ۱۷۹.۸۵۰ میلیارد ریال توسط بانک‌های استان پرداخت شده است.

حبیبی گفت: همچنین به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی استان نیز مبلغ ۳۷.۸۱۵ میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک های استان پرداخت شده است.

معاون اقتصادی استاندار قزوین در ادامه گفت: اشتغال تعهد شده استان در سال ۹۶ معادل ۲۰ هزار نفر است که از این میزان ۱۵ هزار و ۱۲۳ نفر «معادل ۷۶ درصد» محقق و دستگاه های پیشرو در این امر، شرکت آب منطقه ای، راه و شهرسازی، بهزیستی، کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقتصاد و دارایی و دامپزشکی است.

وی افزود: نرخ بیکاری استان تا تابستان سال جاری معادل ۱۱.۱ درصد است، این در حالی است که در پایان سال ۹۵ نرخ بیکاری استان معادل ۱۱.۶ درصد بوده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان