۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین مرغداری غیرمجاز در خورهشت پلمپ شد
کد خبر: ۲۶۹۵۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۸ ساعت: ۸:۵۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس دامپزشکی شهرستان تاکستان:

مرغداری غیرمجاز در خورهشت پلمپ شد

رئیس دامپزشکی شهرستان تاکستان گفت: دستور جمع آوری یک واحد مرغداری غیرمجاز در تاکستان توسط مقام قضایی صادر شد.

مرغداری غیرمجاز در خورهشت پلمپ شد
دکتر محمدرضا آذربایجانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با عنایت به شرایط حساس منطقه از منظر تراکم واحدهای پرورش طیور، پرورش غیر مجاز طیور و ماکیان می تواند خسارات اقتصادی جبران ناپذیری را به صنعت مرغداری وارد کند. 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان افزود: با عنایت به گزارش‌های واصله به دامپزشکی تاکستان، در خصوص وجود یک واحد غیرمجاز مرغ تخمگذار تجاری در منطقه خورهشت، بلافاصله کارشناسان این اداره به محل عزیمت نموده و نسبت به بررسی موضوع اقدام کرده و پس از تنظیم صورتجلسه، نمونه برداری برای انجام آزمایش‌های مربوطه انجام شد.

وی ادامه داد: پس از 2 نوبت کارشکنی صاحب مرغداری نهایتا" کلیه مرغ‌های مذکور با همکاری مامورین کلانتری یحیی آباد و با حضور یگان امداد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تاکستان با در نظر گرفتن چارچوب قانونی و شرایط بهداشتی به کشتارگاه مرغ آبیک اعزام و کشتار شد.

دکتر آذربایجانی عنوان کرد: این اداره برای حفظ سلامت و برقراری امنیت زیستی و حمایت از سرمایه گذاران قانونی ( مرغداران دارای پروانه ) از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و با تمام توان و قاطعیت کامل با متخلفین و تهدیدکنندگان این امر برخورد قانونی را به عمل خواهد آورد.

این مسئول ضمن تقدیر از همکاری مسئولین قضایی و نیروی انتظامی در برخورد با متخلفین به مدیران واحدهای پرورش طیور توصیه کرد با عنایت به شروع فصل سرما ضوابط بهداشتی- قرنطینه ای را در واحدهای تحت پوشش رعایت کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان