۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بهره برداری از سه طرح آموزشی، درمانی و کشاورزی در تاکستان
کد خبر: ۲۶۹۳۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۳ ساعت: ۱۴:۳۲ ↗ لینک کوتاه

با حضور استاندار قزوین انجام شد؛

بهره برداری از سه طرح آموزشی، درمانی و کشاورزی در تاکستان

در آیین هایی با حضور استاندار قزوین ظهر پنجشنبه سه طرح آموزشی،درمانی و کشاورزی در شهرستان تاکستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری از سه طرح آموزشی، درمانی و کشاورزی در تاکستان
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،آموزشگاه 12 کلاسه فرهنگ که با مشارکت یک خیر با 13 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در یک هزار و 617 متر مربع مساحت ساخته شده است، از جمله طرح های افتتاح شده در تاکستان با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین بود.

در ادامه، طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان با 45 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
همچنین با حضور استاندار قزوین، یک مجتمع گلخانه ای هیدروپونیک توت فرنگی با 21 میلیارد ریال اجرا شده توسط بخش خصوصی به بهره برداری شد.
استاندار قزوین در ادامه از مصلی در ساخت تاکستان که اکنون با 20 میلیارد ریال اعتبار صرف شده در مرحله فداسیون قرار دارد، بازدید کرد.
تکمیل این مصلی با هشت هزار متر مربع مساحت و ساختمان های جنبی از قبیل درمانگاه، استخر،آمفی تئاتر و وضوخانه به یک هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر برای تکمیل شدن نیاز دارد.
استاندار قزوین در ادامه به همراه آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری از حوزه علمیه برادران و خواهران تاکستان بازدید کرد.
بازدید از طرح نوین آبیاری قطره ای و داربستی کردن باغ های انگور از برنامه های استاندار درسفر به شهرستان تاکستان بود.
استاندار قزوین در سفر یکروزه خود به تاکستان همچنین با حضور در گلزار شهدا به شهیدان این شهر ادای احترام نمود و با آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان دیدار و گرفت کرد.
وی همچنین با حضور در منزل شهید عباس یرلی که سال 67 در جبهه های حق علیه باطل به شهادت رسید، با خانواده معظم این شهید دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان