۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دستگیری سارق متواری و کشف ۲۴ فقره سرقت
کد خبر: ۲۶۹۲۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۱ ساعت: ۱۳:۱۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد:

دستگیری سارق متواری و کشف ۲۴ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارق متواری خودرو و کشف ۲۴ فقره سرقت در قزوین خبر داد.

 دستگیری سارق متواری و کشف ۲۴ فقره سرقت
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: سارقی که پس ازسرقت خودور در استان البرز در دام پلیس قزوین گرفتار و با رهاکردن خودرو متواری شده بود موضوع با تشکیل کارگروه ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی محل اختفای سارق متواری را در شهرستان "البرز" قزوین شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک دستگاه لپ تاب و مقادیری پارچه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی ، در بازجویی فنی کارآگاهان به 24 فقره سرقت خودرو و منزل با همدستی یک سارق دیگر در استان های البرز و تهران اعتراف کرد.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات لازم و اقدامات فنی پلیس محل اختفای همدست این سارق حرفه ای را در استان البرز شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از منزل متهم مقادیری لوازم منزل ، از قبیل پارچه، پرده و یک دستگاه خودروی "زانتیای" مسروقه کشف شد.

محمودی با اشاره به اینکه 10 مالباخته در این زمینه شناسایی و بخشی از اموال آنان تحویل شد،تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده پس از معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

گفتنی است؛ سارق در ماه اخیر با یک دستگاه خودروی سرقتی "کاپرا" در تعقیب و گریز ماموران گشت انتظامی شهرستان البرز و در مواجهه با گشت خودرویی قزوین در چهار راه ولیعصر (عج) پس از رها کردن خوروی سرقتی کاپرا متواری شده بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان