۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین جمع آوری ۴۴ میلیاردریال کمک قزوینی‌ها به زلزله زدگان کرمانشاه
کد خبر: ۲۶۹۲۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۰ ساعت: ۱۲:۲۴ ↗ لینک کوتاه

تاکنون صورت گرفته است؛

جمع آوری ۴۴ میلیاردریال کمک قزوینی‌ها به زلزله زدگان کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: مردم استان قزوین تاکنون ۴۴ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرده‌اند.

جمع آوری ۴۴ میلیاردریال کمک قزوینی‌ها به زلزله زدگان کرمانشاه
مجید مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: استان قزوین 21 هزار و 800 خانوار تحت حمایت خود دارد که از این تعداد 9 هزار و 800 خانوار روستایی هستند.

وی ادامه داد: امروز تلاش کمیته امداد خدمت بی منت و توأم با عزت به نیازمندان و ایجاد استقلال معیشتی برای کسانی است که در تنگناهای اقتصادی دچار محرومیت و فقر شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اهمیت سرمایه اجتماعی گفت: لازمه سرمایه اجتماعی اعتماد عمومی است و باید خداوند سبحان را شاکر باشیم که علیرغم توطئه‌های دشمنان شاهد مشارکت بالای مردم در زمینه کمک به زلزله زدگان کرمانشاه بودیم.

وی اعلام کرد: مردم استان قزوین تاکنون 44 میلیارد و 387 میلیون ریال به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرده‌اند که از این رقم یک میلیارد و 764 میلیون ریال نقدی و و مابقی کالا بوده که در قالب 80 محموله به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

مؤمنی تصریح کرد: دومین عامل سرمایه اجتماعی انسجام اجتماعی است که در عرصه کمک به زلزله زدگان کرمانشاه شاهد بودیم و دیدیم که وقتی زلزله کرمانشاه واقع شد همه ید واحده شدند و مصداق بارزید ا... مع الجماعه را در اقصی نقاط کشور از جمله قزوین شاهد بودیم.

وی یادآورشد: امروز باید دست شما خیران و نیکوکاران را بوسید که در این عرصه گام برداشته‌اید و باقیات و صالحات را برای خویش رقم زده‌اید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان