۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برگزاری هر جلسه هیئت دولت چقدر خرج دارد؟
کد خبر: ۲۶۹۲۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۰ ساعت: ۱۰:۵۷ ↗ لینک کوتاه

بر اساس لایحه بودجه ۹۷

برگزاری هر جلسه هیئت دولت چقدر خرج دارد؟

بر اساس لایحه بودجه سال آینده، برای ردیف اداره امور هیئت دولت مجموعا ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای در نظر گرفته شده است.

برگزاری هر جلسه هیئت دولت چقدر خرج دارد؟
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، تعداد جلسات مربوط به اداره امور هیئت دولت نیز در بودجه سال آینده ۲۷۰ جلسه برآورد شده و  هزینه برگزاری هر جلسه برای اداره امور هیئت دولت مبلغ ۳۷ میلیون تومان لحاظ شده است. به عبارت دیگر اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای برنامه اداره امور هیئت دولت برای برگزاری ۲۷۰ جلسه خرج خواهد شد.

مطابق لایحه بودجه، برنامه اداره امور هیئت دولت دارای دو زیرمجموعه ۱- بررسی، مطالعه و مشاوره جهت تسهیل فرایند تصمیم سازی دولت و ۲- راهبری، مدیریت و پشتیبانی جلسات کمیسیون‌ها و هیات دولت است.

در سال آینده ۱۲۰ مورد بررسی، مطالعه و مشاوره جهت تسهیل فرایند تصمیم سازی دولت پیش‌بینی شده که هزینه هر یک از این بررسی‌ها ۳۷.۵ میلیون تومان و مجموعا ۴.۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

همچنین پیش‌بینی شده که در سال آینده ۱۵۰ جلسه راهبری، مدیریت و پشتیبانی جلسات کمیسیون‌ها و هیات دولت تشکیل شود که هزینه هر یک از این جلسات ۳۶.۶ میلیون تومان و مجموع آن ۵.۵ میلیارد تومان اعلام شده است.

این آمار نشان می‌دهد که تشکیل هر جلسه برای امور هیئت دولت در سال آینده به طور میانگین ۳۷ میلیون تومان از بیت‌المال خرج در بر دارد.



انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان