۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین خودروی زانتیا در قزوین آتش گرفت+تصاویر
کد خبر: ۲۶۹۰۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۸ ساعت: ۱۳:۳۱ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

خودروی زانتیا در قزوین آتش گرفت+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: آتش سوزي يک دستگاه خودروي سواري زانتیا در بلوار اسدآبادی قزوين با تلاش آتش نشانان اطفاء شد.

خودروی زانتیا در قزوین آتش گرفت+تصاویر
علیرضا رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پيرو تماس شهروندان با ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين در ساعت 22 و 45 دقيقه روز جمعه 17 آذر ماه سال 1396؛ از وقوع حريق در يک دستگاه خودروي سواری زانتیا خبر داده شد.

وی افزود: با وقع این حادثه بلافاصله ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين آتش نشانان ايستگاه شماره سه مولوی را به محل حادثه واقع در بلوار اسد آبادی ـ تقاطع خیابان منتظری رهسپار کرد.

رئيس ايستگاه شماره سه آتش نشاني قزوين با اشاره به حضور آتش نشانان در کمتر از سه دقيقه به محل حادثه افزود: پس از رسيدن به محل مشاهده شد خودروي زانتیا از قسمت موتور طعمه حريق شده و زبانه هاي آتش بسرعت در حال گسترش و سرايت به ساير قسمت‌هاي خودرو است.

وي اذعان کرد: آتش نشانان با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهيزات ويژه اطفاء حريق در کمترين زمان ممکن شعله‌هاي آتش را مهار و از سرايت حريق به ساير قسمت‌هاي جلوگيري کردند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: نيروهاي عملياتي پس از ايمن سازي کامل محل و تحويل خودرو به مالک به ماموريت خود پايان دادند.

رحمانی گفت: خوشبختانه در اين حادثه به هيچکس آسيبي نرسيد و علت بروز اين آتش سوزي نيز توسط کارشناسان واحد بررسي علل حريق در دست بررسي است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان