۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین معرفی ۶ مرکز درمانی و پزشکی به مراجع قضائی
کد خبر: ۲۶۹۰۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۸ ساعت: ۱۳:۱۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس محیط زیست شهرستان تاکستان اعلام کرد:

معرفی ۶ مرکز درمانی و پزشکی به مراجع قضائی

رئیس محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: ۵ درمانگاه و ۱ آزمایشگاه با همکاری شبکه بهداشت شهرستان به مراجع قضایی معرفی شدند.

معرفی ۶ مرکز درمانی و پزشکی به مراجع قضائی
محمد جلیلوند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در مورد حوزه نظارت وپایش اظهار کرد: تعداد اخطاریه‌ها و پایش‌های انجام شده 187 مورد که 30 مورد به صورت شبانه توسط محیطبانان و کارشناسان محیط انسانی و 29 مورد نمونه برداری صورت گرفته است.

وی افزود: 2 واحد آلاینده ضایعاتی و تولید قیر تعطیل شدند و یک مورد بهسازی و احداث فاضلاب بعداز اخطارها وتذکرات لازم توسط واحدهای صنعتی آلاینده انجام شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان بیان کرد: تعداد 5 درمانگاه و 1 آزمایشگاه با همکاری شبکه بهداشت شهرستان به مراجع قضایی معرفی شد، یکی از شهردار ان این حوزه به اتهام عدم مدیریت بهداشتی پسماند و عدم انتقال پسماندهای شهری به جایگاه مرکزی استان به دستگاه قضایی معرفی شده و پرونده در حال رسیدگی است.

جلیلوند در جهت نظارت بر امور حیات وحش و حوزه طبیعی گفت: 7مورد آتش سوزی توسط محیط بانان شهرستان و منطقه حفاظت شده باشگل اطفاء شده، آبشخورها به صورت منظم ضدعفونی و پاکسازی، 15 مورد تیمار، نگهداری و رهاسازی گونه‌های مختلف پرندگان و پستاندارن صورت گرفته و 2مورد تخلف شکار صید، 1 مورد کشف و ضبط 6 بهله پرنده شکاری از نوع شاهین و1 مورد چرای غیرمجاز به مراجع قضایی معرفی و از مراکز عرضه و فروش پرندگان بازدید بعمل آمد است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان