۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کشف بیش از ۱۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر در قزوين
کد خبر: ۲۶۹۰۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۶ ساعت: ۱۵:۵۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین خبرداد:

کشف بیش از ۱۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر در قزوين

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در بازرسي از خودرو مقدار ۱۰ کیلو و ۸۵۰ گرم موادمخدر از نوع حشیش کشف و در اين خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و با تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضائي شد.

کشف بیش از ۱۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر در قزوين
سرهنگ محمد قاسم طرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار داشت: ماموران واحد گشت خودرویی یگان امداد شهرستان قزوین حين گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به يک دستگاه پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسي از خودرو مقدار 10 کیلو و 850 گرم موادمخدر از نوع حشیش کشف و در اين خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و با تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: همچنین در عملیاتی دیگر واحد گشت خودرویی کلانتری 12 بازار حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به فردی مشکوک و در بازرسی از وی مقداری هروئین کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از استعلام سوابق فرد بازداشت شده مشخص شد از فروشندگان موادمخدر است که با هماهنگی مقام قضایی منزل مسکونی متهم مورد بازرسی قرار گرفته و مقدار یک کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و متهم تحويل مراجع قانوني شد.

طرهانی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان