۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین برپایی اردوگاه ویژه زلزله زدگان در روستای آکوجان
کد خبر: ۲۶۹۰۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۶ ساعت: ۱۰:۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین خبرداد:

برپایی اردوگاه ویژه زلزله زدگان در روستای آکوجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: بنابر ارزیابی‌هاي انجام شده، مقرر شد امروز پنجشنبه اردوگاهي ۸۰ خانواری در این روستا برپا شود.

برپایی اردوگاه ویژه زلزله زدگان در روستای آکوجان
حمید آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به تماس‌های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در خصوص زلزله سه شنبه شب در استان گیلان، تیم ارزیابی حوزه معاونت امداد و نجات به الموت اعزام شدند.

وی افزود: این تیم متشکل از نمایندگان مدیریت بحران استانداری، جمعیت هلال احمر استان و دفتر نمایندگی الموت، بخشداری، دهیاری و شورای اسلامی روستای آکوجان جهت ارزیابی خسارات احتمالی در روستای آکوجان الموت به این منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین عنوان کرد: با توجه به رانش زمین در این منطقه که پیشتر اتفاق افتاده بود و لرزش‌های موجود موجب بروز ترک‌هایی در 80 باب از منازل مسکونی این روستا شده است.

وی تصریح کرد: بنابر ارزیابی‌هاي انجام شده، مقرر شد امروز پنجشنبه اردوگاهي 80 خانواری در این روستا برپا شود.

همچنین ایرج زاهدپور مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین درخصوص این زلزله به خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: زلزله مورخ ۱۴ / ۹ / ۹۶ استان گیلان به تعدادی از واحدهای مسکونی در روستای آکوجان از توابع بخش الموت غربی خسارت وارد کرد.

وی افزود: در پی وقوع زلزله و رصد اوضاع کلی استان اخباری مبنی بر تحمیل خسارات جزئی به تعدادی از واحدهای مسکونی در بافت قدیم روستای آکوجان واصل و تیمی متشکل از این مسئول اذعان کرد: معاون اداره کل مدیریت بحران، بخشدار الموت غربی و معاون امداد و نجات هلال احمر استان از محل بازدید کردند و مقرر شد ساکنین ساختمان‌های آسیب دیده در محل امن اسکان تا اقدامات بعدی انجام پذیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان