۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پیروزی جریان مقاومت بر داعش برای جهان غرب بسیار تلخ است/ ما با داعش مظلومانه جنگیدیم و پیروز شدیم
کد خبر: ۲۶۸۶۳۸ نویسنده: عبدالله گنجی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۴ ساعت: ۱۰:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرمسئول روزنامه جوان:

پیروزی جریان مقاومت بر داعش برای جهان غرب بسیار تلخ است/ ما با داعش مظلومانه جنگیدیم و پیروز شدیم

مدیر مسئول روزنامه جوان گفت: پیروزی جریان مقاومت بر داعش برای جهان غرب بسیار تلخ است و با توجه به سابقه آنها ممکن است پیامد و بحران‌های جدیدی داشته باشند که باید با هوشیاری و برنامه ریزی به آن بپردازیم.

 پیروزی جریان مقاومت بر داعش برای جهان غرب بسیار تلخ است/ ما با داعش مظلومانه جنگیدیم و پیروز شدیم
عبدالله گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: شناخت مسئله توسط جبهه مقاومت، طراحی دقیق و هماهنگ و بسیج امکانات مهم ترین عامل پیروزی در جریان تکفیر و داعش است.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) در پیروزی جنگ تحمیلی که "ما مظلومانه جنگیدیم و پیروز شدیم" خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات و سلاح‌هایی که برای نقطه مقابل ما از سوی عربستان، قطر، امارات و تمام جهان غرب تامین می‌شد، مصداق فرمایش امام خمینی(ره) است که مظلومانه ایستادگی کردیم و پیروز شدیم.

مدیر مسئول روزنامه جوان بیان کرد: این پیروزی الگویی است از ایستاگی بر سر مسائل اساسی و مقاومت بر حقانیتی که انسان‌ها به آن اعتقاد دارند؛ که خود این می‌تواند ما را به قله‌های پیروزی برساند.

گنجی با اشاره به بازتاب‌های این پیروزی مطرح کرد: با توجه به نتیجه نرسیدن اهدافی که در برپا کردن جریان جنگ در سوریه و عراق داشتند طراحی بحران‌های جدید مهم ترین مسئله ای است که از فردای این پیروزی خواهیم داشت.

جنگ ما از لحاظ فرهنگی یک جنگ دائمی است

این کارشناس رسانه عنوان کرد: مقام معظم رهبری در پیام خود، هوشیاری در این موضوع که جهان غرب هیچگاه جهان اسلام را بدون بحران رها نخواهد کرد را متذکر شدند.

وی ادامه داد: پیروزی جریان مقاومت بر داعش برای جهان غرب بسیار تلخ است و با توجه به سابقه آنها ممکن است پیامد و بحران‌های جدیدی داشته باشند که باید با هوشیاری و برنامه ریزی به آن بپردازیم.

مدیر مسئول روزنامه جوان اذعان کرد: قدر دانستن چهره‌های ارزشمند همانند حاج قاسم سلیمانی و همکارانش و همچنین مردم مبارز افغانستان، پاکستان، عراق و فرماندهانی که در این مسیر شهید شدند، یک مسئله داخلی است که حفظ نام و یاد این بزرگان می‌تواند در زنده نگهداشتن این پیروزی موثر باشد.

گنجی اظهار کرد: هماهنگی، وحدت و شناخت مسئله و مواجه درست با آن عامل اصلی این پروزی است که یکی از طراحان اصلی و محوری آن سردار سلیمانی است.

این مسئول گفت: پیوستن مسلمانان دیگر کشورها به یک دیگر برای مبارزه و شکل گرفتن بسیج مردمی در عراق و سوریه از دیگر عوامل موثر در این پیروزی است.

وی در پایان بیان کرد: زنده نگه داشتن این پیروزی و چرایی آن خود نیز باز تولید مقاومت است، جنگ ما از لحاظ فرهنگی یک جنگ دائمی است؛ ولی باید زمینه طراحی بحران‌های جدید در این موضوع خاص را شناخت و از قبل آن را کنترل کرد.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان