۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین دشمن فضای مجازی را مهمترین مسیر برای نابودی انقلاب می‌داند/جنگ ما در فضای مجازی جنگ هویت‌هاست
کد خبر: ۲۶۸۶۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲ ساعت: ۱۲:۱۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح در قزوین:

دشمن فضای مجازی را مهمترین مسیر برای نابودی انقلاب می‌داند/جنگ ما در فضای مجازی جنگ هویت‌هاست

فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: استکبار جهانی فضای مجازی را از مهمترین مسیرها برای نابودی انقلاب اسلامی می‌داند زیرا هدف دشمن از بین بردن آثار تمدن جهت نابودی اسلام است.

دشمن فضای مجازی را مهمترین مسیر برای نابودی انقلاب می‌داند/جنگ ما در فضای مجازی جنگ هویت‌هاست
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، دوره توانمندسازی فعالان فرهنگی و رسانه ای استان قزوین با حضور مسئولین بسیج و فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات قزوین برگزار شد.

سردار بهروز اثباتی، فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح در این نشست به نقشه راه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی، نظام سازی، دولت سازی (حکومت سازی)، جامعه اسلامی، تمدن سازی، نقشه راه انقلاب اسلامی است.

وی با اینکه حاصل زیست انسان تمدن نام دارد، به تفاوت فرهنگ و تمدن اشاره کرد و افزود: فرهنگ جنبه‌های ذهنی و تمدن جنبه های عینی را شامل می‌شود.

این مسئول ادامه داد: تمدن زمانی شکل می‌گیرد که فرهنگ بتواند تولیدات قابل دستیابی را خلق کند و از اقدامات دشمن برای از بین بردن فرهنگ اسلامی، نابودی همین آثار تمدنی است.

فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما هم اکنون در مرحله سوم از نقشه راه انقلاب اسلامی قرار داریم، اظهار کرد: هدف نهایی انقلاب اسلامی فراگیر شدن فرهنگ اسلامی در فضای عمومی است.

وی ادامه داد: فرهنگ دارای یک هسته مرکزی است و مرکزیت ذهنی فرهنگ اسلامی اعتقاد به اسلام است.

اثباتی تصریح کرد: اعتقاد ریشه فرهنگی دارد و جنبه‌های تعیین فرهنگ را تمدن می‌نامند؛ به همین دلیل تقاوت افراد بسیجی با سایر افراد در باور به اعتقادات آنها است.

این مسئول با اشاره به مسیر تحقق نظام ارزشی گفت: اعتقاد، باور، ارزش و رفتار مسیر تحقق نظام ارزشی است و هدف فضای مجازی، اجتماع سازی است و محصول آن در غرب انسان خوداتکا و تنهاست.

وی ادامه داد: اینترنت نتیجه تفکر مدرنیته و پست مدرنیته است و حاصل فلسفه مدرنیته خلق انسان تنهاست، در مقابل با فلسفه مدرنیته، محصول تولیدی انقلاب اسلامی انسانی با تفکر بسیجی است.

مسئول مقابله با تهدیدات نرم و عملیات روانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه انسان در فضای مجازی دارای هویت می‌شود، تصریح کرد: نکته کلیدی توانایی خلق هویت واقعی در فضای مجازی است؛ چراکه هدف جنگ نرم دشمن افزایش و ساخت هویت‌های جعلی است که حاصل آن تمدن پوچ گرایانه است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ ما در فضای مجازی جنگ هویت‌هاست و هویت اساس فرهنگ سازی است که باید به دنبتال ایجاد هویت حقیقی در این فضا باشیم.

اثباتی عنوان کرد: فضای مجازی فضای آفند است و ما باید در این فضا تک و حمله داشته باشیم؛ اگر نگاه ما در فضای مجازی عملیات پدافندی باشد حتما شکست خواهیم خورد.

وی در پایان گفت: استکبار جهانی فضای مجازی را از مهمترین مسیرها برای نابودی انقلاب اسلامی می‌داند، زیرا هدف دشمن از بین بردن آثار تمدن جهت نابودی اسلام است.
انتهای پیام/ 9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان