۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بوئین زهرا
کد خبر: ۲۶۸۵۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱ ساعت: ۱۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبرداد:

کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف کالای خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در یک عملیات پلیسی در شهرستان بویین زهرا خبر داد.

 کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بوئین زهرا
سردار "مهدی محمودی" در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان "بوئین زهرا" با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی مقایر زیادی کالای قاچاق خارجی در یکی از شرکت‌های تولیدی در این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: این ماموران پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضائی در قالب یک تیم عملیاتی وارد شرکت و محل نگهداری دپوی کالا شده و در بازرسی از انباری این شرکت تعداد 325 کارتن لوازم آرایشی قاچاق جمعا به تعداد 155 هزار و 600 قلم لوازم آرایشی خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به دستگیری یک نفر در این ماموریت، اضافه کرد: ارزش ریالی کالای مکشوفه برابر برآورد اولیه کارشناسان 30 میلیارد ریال براورد شده است.

محمودی تصریح کرد: برنامه ریزی همدلی و هم افزایی دستگاه‌های مرتبط در مبارزه با قاچاق کالا قطعا اثرات مثبتی را در جامعه در بر خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این اینکه مبارزه با کالای قاچاق یکی از ماموریت ها و اولویت های مهم فرمانده انتظامی استان قزوین است خاطر نشان کرد: این فرماندهی در اجرای منویات "معظم له" با تمام توان و اهتمام ویژه به مبارزه جدی با این پدیده شوم اقتصادی پرداخته است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان