۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حداقل کاری که آقای جهانگیری باید بکند؟
کد خبر: ۲۶۸۵۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۹ ساعت: ۱۱:۷ ↗ لینک کوتاه

یادداشت؛

حداقل کاری که آقای جهانگیری باید بکند؟

اینکه آقای معاون اول در آن هنگامه‌ی بحرانی که صدها نفر در زیرآوار سنگین در انتظار کمک رسانی بودند، بدون اینکه حداقل خود از نزدیک دیده باشد.

حداقل کاری که آقای جهانگیری باید بکند؟
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ،ارسلان ظاهری طی یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشت: بر طبق بررسی ها در منطقه سرپل ذهاب که کانون زلزله ۷.۴ ریشتری اخیر بود، حدود ۷۵۰ واحد مسکن مهر قرار دارد، اگر بطور میانگین در هرکدام از این واحدها ۴ نفر بوده باشند، جمعیتی بالغ بر ۳۰۰۰ نفر در این منازل زندگی می‌کرده‌اند، آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در ساعات اولیه پس از این زلزله در جلسه ای در تهران!، مدعی شد بیش‌ترین کشته ها متعلق به مسکن مهر بوده است، طبق حرف ایشان می‌بایست حداقل چندصد نفر در این خانه‌ها در زیرآوار جان خود را از دست داده باشند.

اما اکنون با گذشت چند روز مشخص گردیده که تنها ۲ نفر از کشته‌شدگان متعلق به مسکن مهر بوده‌اند. آیا اگر این ۳۰۰۰ نفر در خانه ای شخصی شان ساکن بودند، بازهم تعداد فوتی ها این چنین بود؟
 
اینکه آقای معاون اول در آن هنگامه‌ی بحرانی که صدها نفر در زیرآوار سنگین در انتظار کمک رسانی بودند، بدون اینکه حداقل خود از نزدیک دیده باشد، بلافاصله انگشت اتهام را به سوی مسکن مهر برده و بخش عظیمی از توان رسانه‌ای کشور که می بایست در خدمت مدیریت این بحران قرار می‌گرفت را به انحراف می‌برند و از سوی دیگر دل بیش از ۱۲ میلیون نفری که در سراسر کشور در این خانه‌ها ساکن اند را خالی می‌کند، یک خبط آشکار بود.

بنده حقوق‌دان نیستم که بدانم قانون چه حدی را برای چنین خبط آشکاری تعیین می‌کند و این بماند بعهده کسانی که در این زمینه مسئولیت دارند، اما نیک می‌دانم که آقای جهانگیری اگر شهامت داشته باشند، حال که حقیقت ماجرا رخ نمایان کرده است، از ملت ایران بابت این اشتباه خود عذرخواهی کند.



انتهای پیام/1404

منبع: جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان