۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اشتغال‌زایی در روستاها با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال انجام می‌شود
کد خبر: ۲۶۸۳۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۷ ساعت: ۱۴:۱۵ ↗ لینک کوتاه

توسط تعاون روستایی قزوین؛

اشتغال‌زایی در روستاها با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال انجام می‌شود

توسط تعاون روستایی قزوین طرح اشتغال‌زایی در روستاها با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

اشتغال‌زایی در روستاها با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال انجام می‌شود
محمود محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: 4 روستای استان قزوین به عنوان پایلوت با 800 خانوار روستایی برای اجرای طرح پرورش گاو سمینتال و بزهای وارداتی اروپایی در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین اعلام کرد: اعتبار این طرح بالغ بر 200 میلیارد ریال است که پیشنهاد شده 30 درصد آن از محل منابع استانی تامین و 70 درصد باقی مانده هم از طریق تسهیلات کم بهره صندوق کارآفرینی امید، بانک کشاورزی و پست بانک تامین شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف توسعه اقتصادی ایجاد اشتغال و مهمترین سازوکار آن کارآفرینی است، افزود: کارآفرینی در روستاها باعث کاهش بیکاری و افزایش بهره‌وری افراد و منابع و بالتبع افزایش درآمد مردم خواهد شد.

محمودی ابراز امیدواری کرد: این طرح در سال آینده در تمامی روستاهای استان اجرایی تا شاهد اشتغال پایدار و مهاجرت معکوس در روستاها باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 135 شرکت و اتحادیه تعاونی روستایی در سطح استان وجود دارد، یادآور شد: از این تعداد 48 شرکت تعاونی روستایی، 63 شرکت تعاونی کشاورزی، 11 شرکت تعاونی تولید روستایی، 6 شرکت تعاونی زنان روستایی و مابقی اتحادیه‌ها را تشکیل می‌دهد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان