۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بازدید رئیس بسیج سازندگی و معاون اجرایی سپاه قزوین از مناطق زلزله‌زده
کد خبر: ۲۶۸۳۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۶ ساعت: ۱۰:۵۹ ↗ لینک کوتاه

با وقوع زلزله در کرمانشاه صورت گرفت؛

بازدید رئیس بسیج سازندگی و معاون اجرایی سپاه قزوین از مناطق زلزله‌زده

رئیس سازمان بسیج سازندگی و معاون اجرایی سپاه استان قزوین به همراه جمعی از مسئولین سپاه استان قزوین از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و همچنین روند خدمت رسانی به این مردم بازدید کردند.

بازدید رئیس بسیج سازندگی و معاون اجرایی سپاه قزوین از مناطق زلزله‌زده
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حمیدرضا الله بداشتی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین به همراه محرمعلی والدی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه از روند ارائه خدمات گروه های جهادی قزوین در این مناطق بازدید کردند.

در این بازدید که جمعی از مسئولین سپاه استان قزوین و حجت الاسلام علیزاده مسئول ستاد مردمی اربعین حضور داشتند، راهکارهای ارائه خدمات بهتر به مردم آسیب دیده بررسی شد.

گفتنی است هم اکنون تعدادی از گروه‌های جهادی استان قزوین برای ارائه خدمات به مردم در مناطق زلزله زده، در منطقه سرپل‌ ذهاب حضور دارند.

همچنین با همت سازمان بسیج سازندگی استان قزوین و سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در طی دو روز گذشته اقلام مورد نیاز مردم آسیب دیده در قالب چندین دستگاه کامیون به کرمانشاه ارسال شده است و مسئولین سپاه استان قزوین در این بازدید در رابطه با نحوه تقسیم هرچه بهتر این اقلام تصمیم گیری کردند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان