۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سازمان بسیج رسانه آماده همکاری با اداره کل اوقاف است
کد خبر: ۲۶۸۳۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۵ ساعت: ۱۳:۵۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه قزوین:

سازمان بسیج رسانه آماده همکاری با اداره کل اوقاف است

مسئول سازمان بسیج رسانه قزوین گفت: سازمان بسیج رسانه استان قزوین با وجود روزنامه نگاران متعهد و انقلابی آمادگی همکاری در همه زمینه‌های مورد نیاز حوزه وقف را دارد.

سازمان بسیج رسانه آماده همکاری با اداره کل اوقاف است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه قزوین پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در دیدار شورای همفکری سازمان بسیج رسانه با مدیرکل اوقاف با گرامیداشت هفته وقف و تسلیت حادثه زلزله اظهار کرد: از زحمات خالصانه مجموعه اداره کل اوقاف در برپایی موکب اربعین در نجف و انعکاس مطلوب آن در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تشکر می‌کنیم.

وی افزود: گرامیداشت روز "وقف" و لزوم فرهنگ سازی مناسب «فرهنگ وقف» همانند ساير موضوعات فرهنگي، دینی، اجتماعي و اقتصادی ضروری است.

این مسئول ادامه داد: حوزه وقف براي وارد شدن به قلمرو هنجاري جامعه و تبديل شدن به فرهنگي فراگير، نيازمند تشريح، تبليغ، بسترسازي، تمهيد مقدمات و شرايط اجرايي مناسب و متناسب است.

وی بیان کرد: اگر آثار وقف بخوبي براي مردم معرفي شود و به قالب‌هاي كليشه اي و بيان‌هاي ژورناليستي محدود نشود، بيشترين و بهترين نتايج را به همراه خواهد داشت.

کشاورز عنوان کرد: افزايش سطح آگاهي مردم از جايگاه فرهنگ وقف در نظام هنجاري ديني و تاكيد بر اهميت آن در جامعه با استفاده از تحلیل‌های واقع بینانه در ترویج و گسترش وقف کمک خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه قزوین تصریح کرد: وقف و بخشش در راه خدا، نجات انسان، همه چیز برای همه، مستضعف گرایی، تامین رفاه مادی همگام با تعالی معنوی، اسراف زدایی، مشارکت ثروتمندان و فقیران، افزایش اخوت اسلامی، مبارزه با مصرف گرایی مصادیق بارزی از آگاهی بخشی‌ها برای مردم به حساب می‌آیند.

وی در پایان گفت: سازمان بسیج رسانه استان قزوین با وجود روزنامه نگاران متعهد و انقلابی آمادگی همکاری در همه زمینه‌های مورد نیاز حوزه وقف را دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان