۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین انهدام باند سارقان با ۹۰ فقره سرقت در قزوین
کد خبر: ۲۶۷۶۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۱ ساعت: ۱۵:۱۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبرداد:

انهدام باند سارقان با ۹۰ فقره سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند هشت نفره سارقان و مالخران و کشف ۹۰ فقره انواع سرقت در قزوین خبر داد.

انهدام باند سارقان با ۹۰ فقره سرقت در قزوین
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت، دوچرخه و محتویات داخل خودرو و ایجاد جو نگرانی در بین شهروندان موضوع با تشکیل کارگروه ویژه جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افرود: با تلاش ماموران و انجام گشت های محسوس و نا محسوس یک سارق سابقه دار حین سرقت محتویات داخل خودرو در قزوین دستگیر و به مقر پلیس انتقال شد.

وی اضافه کرد: سارق دستگیر شده با توجه به اینکه دارای سابقه سرقت موتورسیکلت بوده در تحقیقات گسترده از وی با اتکا به اقدامات فنی پلیسی به عمل آمده به 60 فقره سرقت موتورسیکلت، 10 فقره دوچرخه و 20 فقره محتویات داخل خودرو با همدستی دو سارق دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان گفت: با اقدامات اطلاعاتی و بررسی های لازم مخفیگاه همدستان سارق در یکی از شهرستان‌های استان، شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

این مسئول یادآور شد: با دستگیری دو سارق دیگر و بازجویی از آنان و اعتراف سارقان به فروش اموال مسروقه به پنج مالخر در یکی از استان های همجوار، ماموران تمامی مالخران را دستگیر که در بازرسی از منزل آنان تعداد 25 دستگاه موتورسیکلت و هفت دستگاه دوچرخه کشف شد.

محمودی در پایان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان