۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حمله به مدافعان حرم و حمایت از همجنسگرایی برای خانم‌های خانه‌دار! +عکس
کد خبر: ۲۶۷۲۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲ ساعت: ۱۵:۵۹ ↗ لینک کوتاه

گرگ در لباس بره؛

حمله به مدافعان حرم و حمایت از همجنسگرایی برای خانم‌های خانه‌دار! +عکس

در یکی از پر بازدیدترین سایت های داخلی، با سوء استفاده از فضای ارائه شده به زنان و مادران جوان، علاوه بر ترویج سبک زندگی غربی، انواع توهین ها به مقدسات و مسئولان نظام قابل مشاهده است.

حمله به مدافعان حرم و حمایت از همجنسگرایی برای خانم‌های خانه‌دار! +عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، گرگ در لباس بره؛ داستان این روزهای برخی سایت ها و پایگاه های اطلاع رسانی که با ظاهری خوش خط و خال، هم فعالیت سیاسی دارند و هم سبک زندگی غربی را در بین خانواده ها، به ویژه زنان ترویج می کنند.  شهر فرنگی که در آن همه چیز می توان یافت؛ از اظهار نظرهای سیاسی و حمله به نظام و انقلاب که بدون هیچگونه محدودیت هایی توسط مدیران سایت همچنان در فضای سایت حضور دارند تا پیشنهادها و راهکارهای کاملا غربی و به دور از اخلاق در روابط زن و مرد که بنیان خانواده ها را به عنوان کانون اصلی و تاثیر گذار یک جامعه هدف قرار داده است.
کافی است نام نی نی سایت را از زنانی که قصد بارداری دارند، کودکشان به زودی به دنیا می آید یا در خانه فرزند کوچکی دارند بپرسید. بی شک کمتر کسی از این دست افراد پیدا می شود که با این سایت پر بازدید در داخل کشور آشنا نباشد. سایتی که ظاهرا ویژه مادران است و از دوران پیش از بارداری تا نوپا شدن بچه ها برایشان اطلاعات و مطالب جالبی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیارشان می گذارد.در این بین اما گشت و گذاری در گروههای تبادل نظر این سایت به ظاهر کودکانه و خانوادگی پرده از پرده دری های بسیاری بر می دارد که هم مسئولان و سیاست های کلی نظام را نشانه رفته اند و هم اخلاق و سبک زندگی اسلامی ایرانی را.
نام و مطالب اصلی منتشر شده در نی نی سایت آنقدر تخصصی هست که کسی حتی فکرش را هم نمی کند در گروههای تبادل نظر این سایت چه مطالب تند سیاسی و البته سخیف اخلاقی در بین کاربران رد و بدل می شود. آنهم در سایتی که مخاطب اصلی آن مادران و زنان جوانی هستند که بیشتر وقت خود را در این فضا می گذرانند و هریک از این مطالب می تواند تاثیر بزرگی در سبک زندگی، اخلاق و چشم انداز آنها به زندگی خود، خانواده و فرزندشان داشته باشد.
ترویج سبک زندگی غربی در سایتی با لباس کودکانه!
گشت و گذاری چند ساعته در این سایت به ظاهر کودکانه و مادرانه کافی است تا با موضوعات و موضع گیری های شدیدی مواجه شویم. علاوه بر مطالب مختلفی که در این سایت دیده می شود و البته این ظاهر کار است، کمی گشت و گذار در گروههای تبادل نظر جذابیت های خاص خودش را دارد. اینجا همه چیز درهم است، از مطالب مرتبط با سبک زندگی و معرفی آرایشگاه و سالن زیبایی و مزون های لباس گرفته تا بحث های فلسفی و عرفانی تا گپ هایی که پیرامون ازدواج و شروع زندگی و البته مسایل کاملا خصوصی زناشویی مطرح می شود.
حتی باورش هم سخت است وقتی در بین نظرات نوشته شده در سایتی که از داخل کشور هدایت می شود به راحتی می توان توهین به رهبری، نظام و حتی اسلام را رصد کرد و البته از آن سخت تر باور کردن این حقیقت که این سایت در داخل کشور هدایت می شود و مسئولان و مدیران سایت بدون هیچگونه نظارتی چنین نظرات سخیفی را در فضای مجازی منتشر می کنند.

حتی در این بین می توان به توهین های بی شمار کاربران به شعائر اسلامی نیز دسترسی پیدا کرد. علاوه بر بی ضرر دانستن شرب خمر، اینکه نداشتن حجاب امری بلااشکال است که تنها در دوران حاکمیت جمهوری اسلامی به این شکل ممنوع شده است! در بسیاری از بحث های موجود در این سایت می توان حتی به رد پای همجنس گرایان نیز دست یافت. افرادی که با پیش کشیدن موضوع همجنس گرایی در جامعه سعی در مظلوم نمایی این گروه دارند و می خواهند به هر طریق و بیان سبک زندگی این افراد در کشورهای غربی انحراف آنها را توجیه کنند.



زیر سوال بردن مدافعان حرم در پوشش مادران پابه ماه
کاربرانی که در لباس مادران به ظاهر  پابه ماه در این سایت حضور دارند حتی پا را فراتر گذاشته اند و فضای رسانه ای تخصصی در حوزه مادران و کودکان را به محلی برای اظهار نظرهای سیاسی خود در زمینه دفاع از حرم اهل بیت اختصاص داده اند و به فحاشی نسبت به مدافعان حرم و حمایت از نیروهای تروریست و داعشی می پردازند. موضوعی که کاملا مشخص است از سوی گروهی خاص هدایت می شود و هدفش تحت تاثیر قرار دادن اعتقادات و باورهای قشر به خصوصی از جامعه یعنی زنان و مادران است و مدیران این سایت مشهور و پربازدید نیز توجهی به چنین مسائلی ندارند.

داستان اما به همین اظهار نظرها و بحث های سیاسی ختم نمی شود. گروهی سازماندهی شده به دور از نظارت های مسئولان سایت و نهادهای نظارتی اقدام به طرح مباحثی در این سایت می کنند که در بسیاری از موارد حتی امکان انتشار آن نیز از سوی مشرق وجود ندارد و تنها امکان انتشار تعداد محدودی از آنها به دلیل مغایرت با اخلاق وجود دارد. اشخاصی که حتی به سطح مدیر برخی صفحات و بخش ها نیز در این وب سایت رسیده اند سعی دارند با به چالش کشیدن موضوعات مختلف، سبک زندگی غربی را به نرمی در بین خانواده ها نهادینه کنند و روابط آزادانه زن و مرد، بی مورد بودن رعایت حجاب توسط زنان و حتی مصرف مشروبات الکلی در جمع خانواده ها را به عنوان موضوعی جا افتاده در خانواده های با سطح فرهنگ بالا نهادینه کنند!


دفاع از دین و انتقاد از بهائیت در این سایت ممنوع است؟!
این درحالی است که مسئولان سایت تنها نسبت به این موضوعات مماشات دارند و به نرمی با اظهار نظر کنندگان برخورد می کنند . در چنین فضایی، فعالیت آزادنه چنین سایتی که با پوشش بره، گرگ وار به کانون خانواده ها به ویژه زنان و مادران می تازد جای تعجب دارد و مشخص نیست چنین مجموعه هایی با حمایت کدام دستگاه و مسئولی به راحتی مشغول به فعالیت هستند و حتی در بخش بازرگانی نیز با تعرفه های سنگین و بالا اقدام به جذب مشتری می کنند.






انتهای پیام/1404
منبع:مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان