۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۴۰۰ مددجوی در پیاده روی اربعین شرکت می‌کنند
کد خبر: ۲۶۷۲۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲ ساعت: ۱۳:۵۱ ↗ لینک کوتاه

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین:

۱۴۰۰ مددجوی در پیاده روی اربعین شرکت می‌کنند

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: هزار و ۴۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین با کمک خیران و کمیته امداد امام (ره) در پیاده روی اربعین حسینی شرکت می‌کنند.

۱۴۰۰ مددجوی در پیاده روی اربعین شرکت می‌کنند
 امیر خوش نیت، در گفت‌وگو با خیرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) از زمان حضور مهندس فتاح در خصوص فراهم آوردن بستر برنامه‌های زیارتی و معنوی مددجویان گام‌های جدی را برداشته است.

وی ادامه داد: این سیاست متأثر از توجه به مسائل فرهنگی است که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب در قالب‌های مختلف مورد اشاره و تأکید قرار گرفته و امروز تلاش ما بر این است که کاری کنیم که خانواده مددجو به واسطه فقر مادی دچار فقر فرهنگی نشود.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین با اشاره به برخی روایات در خصوص عظمت زیارت اربعین گفت: در میان شور حسینی که در کشورمان شاهد هستیم، برخی از افراد از جمله مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) هستند که با وجود اشتیاق به زیارت کربلای معلی، به دلیل مشکلات مالی امکان حضور در این برنامه فرهنگی و دینی از آنها سلب می‌شود.

وی اعلام کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با مشارکت خیران و از محل منابع داخلی کمیته امداد، به هزار و 400 مددجو کمک مالی برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی را ارائه می‌کند که این کمک شامل هزینه تهیه ویزا، کرایه و غذا خواهد بود.

خوش نیت به اقدامات فرهنگی کمیته امداد استان اشاره و عنوان کرد: سال گذشته در مجموع شش هزار و 622 نفر به اردوهای مختلف اعزام شدند که این اردوها شامل؛ مشهد مقدس، قم، جمکران، حرم مطهر امام (ره)، عتبات عالیات و شیراز بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف کمیته امداد در حوزه فرهنگی اعلام کرد: سال گذشته 477 نفر از مددجویان به کربلا اعزام شدند که امروز نخستین کاروان مددجویان قزوینی تحت حمایت کمیته امداد عازم سفر عتبات عالیات، در قالب دو اتوبوس به کربلای معلی، نجف اشرف و کاظمین اعزام شدند.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: سال جاری نیز هزار و 328 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قزوین به اردو اعزام شدند که از این تعداد 481 نفر به اردوی تربیتی و 847 نفر به اردوی زیارتی اعزام شده‌اند.
انتهای پیام/2002/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان