۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تفکیک قوا در جهت هم افزایی و همفکری مسئولان است
کد خبر: ۲۶۷۰۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۶ ساعت: ۱۴:۱۸ ↗ لینک کوتاه

رییس مجمع نمایندگان قزوین:

تفکیک قوا در جهت هم افزایی و همفکری مسئولان است

رییس مجمع نمایندگان قزوین تفکیک قوا به معنای ایجاد تعارض نیست، گفت: این امر یک کلیت واحد است که در جهت حذف نیست، بلکه در جهت هم افزایی و همفکری در بین مسئولان است.

تفکیک قوا در جهت هم افزایی و همفکری مسئولان است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، بهمن طاهرخانی رییس مجمع نمایندگان استان قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان در سالن جلسات دادگستری اظهار کرد: هرچه دستگاه قضایی تحول، ارتقا یابد و از توانایی علنی و مدیریتی بالایی برخوردار باشد به همان میزان مردم از محسنات آن برخوردار خواهند شد.

وی افزود: شأن و جایگاه دستگاه قضایی برای همه مشخص است و هیچ دستگاهی در نظام به اندازه دستگاه قضایی اهمیت ندارد.

این مسئول با اشاره به اینکه روی هیچ دستگاهی در نظام اسلامی به اندازه دستگاه قضایی تاکید نشده است، گفت: آنچه که اسلام توجه ویژه کرده قضا و قضاوت است؛ چراکه با جان و مال حیثیت مردم در ارتباط است.

وی ابراز کرد: همه مردم بر جایگاه دستگاه قضایی واقف هستند و هرچه این دستگاه توانمندتر باشد خدمات مناسب تری ارائه خواهد کرد.

طاهرخانی بیان کرد: مدیریت، مدیرکل دادگستری در استان سطح دستگاه قضا را ارتقا داده که حاصل آن آرامش حاکم در استان است؛ چراکه با اتحاد و انسجام بین همکاران قضایی بود ما صدمات کمتری در استان شاهد بودیم.

وی ضمن قدردانی از خدمات آقای انصاری و تبریک به حجت الاسلام قدرتی به عنوان رییس کل دادگستری استان گفت: استان خوشبختانه چالش‌های عمیق ندارد تا دستگاه قضایی را به چالش بکشاند؛ چراکه مردم استان مردم خوب و ولایتمداری هستند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس با بیان اینکه تفکیک قوا به معنای ایجاد تعارض نیست، گفت: این امر یک کلیت واحد است که در جهت حذف نیست، بلکه در جهت هم افزایی و همفکری و به معنای تعامل، انسجام و وحدت همه جانبه در بین مسئولان است.

وی در پایان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمادگی دارند تا در صورت نیاز همکاری و همراهی لازم را با دستگاه قضایی برای خدمت رسانی بهتر به مردم داشته باشند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان