۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین همدلی و همفکری مناسبی بین مسئولان سازمان‌ها در قزوین برقرار است
کد خبر: ۲۶۷۰۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۶ ساعت: ۱۰:۴۴ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

همدلی و همفکری مناسبی بین مسئولان سازمان‌ها در قزوین برقرار است

استاندار قزوین گفت: در استان قزوین خوشبختانه بین مسئولان سه قوه و بقیه سازمان‌ها همدلی و همفکری خوبی وجود داشته است و در طول این یک ماه خدمتم در استان مشاهده کردم.

همدلی و همفکری مناسبی بین مسئولان سازمان‌ها در قزوین برقرار است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین که پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، در سالن عدالت دادگستری قزوین اظهار کرد: از تلاش آقای انصاری در طول ۷ سال خدمتشان در استان تشکر می‌کنم که براساس گفته مدیران، تعامل خوبی با همه دستگاه‌ها و نهادها در جهت خدمت به مردم داشتند.

️وی بیان کرد: حجت الاسلام قدرتی از قضات و مدیران با سابقه کشور هستند؛ یقینا این همدلی و هم افزایی که در دوره خدمت آقای انصاری وجود داشته در این دوره نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

️استاندار قزوین افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران، تفکیک وظایف صورت گرفته و سه قوه اصلی مسئولیت تمشیت امور کشور را بر عهده دارند و هر سه قوه ضمن داشتن استقلال، وظایف و مسئولیت‌های مشخصی هم دارند.

️‌زاهدی تصریح کرد: معتقدم این تفکیک قوا به معنای منفک بودن از هم نیست؛ بلکه برای سهولت و تخصصی شدن کار صورت گرفته است.

️وی ادامه داد: در حکومت‌های گذشته همه امور و شئونات حکومتی بر عهده یک نفر بوده است؛ اما به تدریج و با افزایش جمعیت نیاز به تخصصی کردن امور در نظام‌های حکومتی خود را نشان داده است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: همه ما یک وظیفه مشترک داریم که اعتلای نظام و خدمت و حل مشکلات مردم است.

️زاهدی عنوان کرد: در استان قزوین خوشبختانه بین مسئولان سه قوه و بقیه سازمان‌ها همدلی و همفکری خوبی وجود داشته است و در طول این یک ماه خدمتم در استان مشاهده کردم.

وی در ادامه گفت: امیدواریم این سرمایه در این دوره نیز افزایش یابد و ما بتوانیم در جهت خدمت به مردم توفیقات بیشتری داشته باشیم.

️وی در ادامه گفت: اعلام آمادگی می‌کنیم تا با رییس کل دادگستری جدید استان در تحقق اهداف کلی نظام و امور قضایی تعامل داشته باشیم.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان