۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آمادگی بیش از ۲۰۰ اتوبوس برای اعزام زائران اربعین حسینی
کد خبر: ۲۶۶۹۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۵ ساعت: ۱۱:۳ ↗ لینک کوتاه

اختصاصی/مديركل راهداري وحمل و نقل جاده اي قزوين خبر داد:

آمادگی بیش از ۲۰۰ اتوبوس برای اعزام زائران اربعین حسینی

مديركل راهداري وحمل و نقل جاده اي استان قزوين گفت: ۲۲۸ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل مسافربري استان قزوين براي اعزام زائران اربعين حسيني آمادگی دارد.

آمادگی بیش از ۲۰۰ اتوبوس برای اعزام زائران اربعین حسینی
افشین پیرنون در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین با با اشاره به آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربرری استان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: تمهيدات لازم براي تأمين ناوگان مورد نياز زائران عزيز استان قزوين و زائران عبوري با هماهنگی ستاد عتبات عالیات استان به عمل آمده است.

وی افزود: سعی بر این است که هزینه رفت و آمد زائران برای حضور در مراسم اربعین حسینی نسبت به سال گذشته تغییری نداشته باشد.

مديركل راهداري وحمل و نقل جاده اي استان قزوين اضافه کرد: البته باید به این مهم توجه داشت که نرخ حمل و نقل مسافربری توافقی بوده و بر اساس دستورالعمل شناورسازی نرخ بلیت حمل و نقل عمومی مسافربری جاده‌ای تعیین می‌شود.

پیرنون ادامه داد: علی‌رغم این مسائل پیشنهاد شده به منظور فراهم کردن بستر لازم برای مشارکت حداکثری در خدمت‌رسانی به زائرین مرقد مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و بهره‌برداری از ثواب بیشتر در این امر خیر، نسبت به دریافت کرایه کمتر از میزان مصوب نیز اقدام شود.


وی عنوان کرد: همچنین تمام محورهاي مواصلاتي و ناوگان حمل و نقل عمومي مسافربري استان با تمام توان آماده خدمات‌رساني به زائرین است.

30 مجتمع خدماتي- رفاهي بین‌راهی آماده خدمات رسانی به زائران

مديركل راهداري وحمل و نقل جاده اي استان قزوين تصریح کرد: درسال جاري مهمترين اولویت ما برای اعزام زائران، افزایش ایمنی در سفر، ارائه خدمات مطلوب حمل و نقل و تكريم زائران است که در این راستا 30 مجتمع خدماتي- رفاهي بین‌راهی، 9 اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان‌های تابعه و 24 راهدارخانه استان مجهز بوده و تمام توان خود را در راستای سفر زائران به‌کار می‌گیرند.

پیرنون گفت: سامانه پیامکی 3000143 مستقر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین آماده دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی است و رسیدگی به شکایات احتمالی زائران در قالب کمیسیون های ماده 12 و 11 رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات و رانندگان حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد.

این مسئول در پایان یادآور شد: خواستار تعامل تمام دستگاه‌ها به ویژه پليس راه استان درمحورهای مواصلاتی، جدیت و دقت مدیران و متصديان شرکت‌هاي حمل و نقل مسافربري استان در رعايت نکات ایمنی ناوگان حمل و نقل قبل از سفر وکنترل و نظارت دقیق و به همراه داشتن تجهیزات ايمني ناوگان مسافربري اعم از زنجیر چرخ، وسایل ایمنی و برگه معاینه فنی هستيم.
انتهای پیام/4001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان