۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ​«رضا علیپور» نفر دوم رنکینگ ۲۰۱۷ سنگ‌نوردی جهان شد
کد خبر: ۲۶۶۹۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۵ ساعت: ۸:۵۰ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی استان قزوین؛

​«رضا علیپور» نفر دوم رنکینگ ۲۰۱۷ سنگ‌نوردی جهان شد

با پایان یافتن مسابقات سنگنوردی قهرمانی جام‌های جهانی ۲۰۱۷ رضا علیپور با کسب ۳۵۴ امتیاز در رده دوم رنکینگ جهان قرارگرفت.

​«رضا علیپور» نفر دوم رنکینگ ۲۰۱۷ سنگ‌نوردی جهان شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده ای از مهمترین اخبار ورزشی استان را در ادامه می‌خوانید:

درخشش تیم منتخب تکواندو استان قزوین در مسابقات بین المللی صربستان
تیم منتخب تکواندو استان قزوین که به نمایندگی از ایران با 8 تکواندوکار در سه رده‌سنی (نونهالان، نوجوانان و جوانان – بزرگسالان) در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده بود موفق به کسب1 نشان طلا ؛1 نقره و 1 برنز شد.

محمد اصلانی، علیرضا محمودی، امیرحسین محمدخانلو، فردین سخاوت‌فر، عرفان حیدری، مهدی جلالی، مهران برخورداری مصطفی احمدی و حامد محمدی تکواندوکاران حاضر در تیم قزوین بودند که در پایان محمدخانلو بر سکوی قهرمانی ایستاد، عرفان حیدری نایب قهرمان شد و محمد اصلانی بر سکوی سومی ایستاد و تیم نیز در رده چهارم جدول قرار گرفت.

این تیم با هدایت صمد حقیقت و مجتبی حبیبی به عنوان مربی در این رقابت‌ها شرکت کرد و طیار تقی‌پور به عنوان سرپرست و داوود حسینی به عنوان حامی مالی در کنار تیم حضور داشتند.

ثبت نام اسماعیل عبادی برای انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک
اسماعیل عبادی کماندار شایسته و ارزنده استان و پرافتخارترین کماندار کشورمان برای حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.

دومین روز از ثبت نام کاندیداها برای حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک هم به پایان رسید.

9 نفر دیگر هم برای انتخابات ثبت نام کردند که کیانوش رستمی، مجتبی عابدینی، یوسف کرمی و کیمیا علیزاده شاخص ترین چهره ها بودند.روز گذشته 10 نفر ثبت نام کرده بودند. ورزشکاران واجد شرایط تا چهارشنبه هفته جاری فرصت شرکت در انتخابات را دارند.


«رضا علیپور» نفر دوم رنکینگ ۲۰۱۷ سنگ‌نوردی جهان شد
با پایان یافتن مسابقات سنگنوردی قهرمانی جام‌های جهانی 2017 رضا علیپور با کسب 354 امتیاز در رده دوم رنکینگ جهان قرارگرفت.

در این رده بندی ولادیسلاو دوئلین از روسیه در رده نخست و لودویکو فوسالی از ایتالیا سوم شدند.

گفتنی است؛ رضا علیپور بر خلاف رقبا در دو مسابقه گلاسکو اسکاتلند و ووجیانگ غائب بزرگ رقابتها بود. همچنین در رتبه بندی کشورها جمهوری اسلامی ایران در ماده سرعت در رتبه هشتم قرار گرفت.

علیپور در سال جاری ضمن شکستن رکورد جهان صاحب مدال طلای وورد گیم لهستان، مدال طلا و نقره جام‌های جهانی چین و ایتالیا و مدال طلای قهرمانی آسیا تهران شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان