۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نمایندگان مجلس قاطعانه پاسخ گزافه‌گویی‌ها و بدعهدی‌های امریکا در برجام را می‌دهند
کد خبر: ۲۶۶۹۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۴ ساعت: ۸:۵۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

نمایندگان مجلس قاطعانه پاسخ گزافه‌گویی‌ها و بدعهدی‌های امریکا در برجام را می‌دهند

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: بدون تردید نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی با جدیت و قاطعیت نسبت به هر اقدامی که با منافع ملی و مصالح نظام مغایر باشد، برخورد خواهد کرد.

نمایندگان مجلس قاطعانه پاسخ گزافه‌گویی‌ها و بدعهدی‌های امریکا در برجام را می‌دهند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ سید حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس اظهار کرد: برجام یک معاهده دو جانبه نیست و آمریکا نمی‌تواند به تنهایی آن را لغو کند و در خصوص آن رای صادر کند.

وی افزود: سخنان اخیر رئیس‌جمهور امریکا فاقد هرگونه حرف منطقی و قابل تأمل بود و سراسر از بی‌اخلاقی، توهین و نشان از ناآگاهی او نسبت به مناسبات سیاسی و بین‌المللی بود.

این مسئول ادامه داد: صحبت‌هایی که از سوی کشورهای ۵+۱ و سازمان ملل با واکنشی قاطع رو‌به رو شد و ضمن تایید عملکرد و پایبندی ایران به تعهدات خود همگی به پایبندی نسبت به برجام تاکید کردند.

وی بیان کرد: بدون تردید این گونه رفتار از سوی دونالد ترامپ موجب انزوای خود آمریکا خواهد شد؛ قطعا هر حرکت و تصمیمی که با منافع کشور در تقابل باشد از سوی دولت و مردم جوابی قاطع خواهد گرفت.

نماینده مردم قزوین دلیل فشارها و حرکات آمریکا را پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران همراه با مردم در مسیری حرکت می‌کند که نقطه مقابل استکبار، استعمار، ظلم و بی‌عدالتی است و این امر از سوی دولت‌هایی که منافع آن‌ها بر اساس این ارکان است قابل قبول نخواهد بود.

وی اذعان کرد: امروز عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه که همان مبارزه با تروریسم و ایجاد صلح است، مانعی بزرگ بر راه اجرای شدن سیاست‌های دولت‌های غاصب و ظالمان منطقه‌ای شده است.

این مسئول اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها در درون کشور بلکه بیرون از مرزهای نیز نیروی محبوب و تاثیرگذار به شمار می‌آید.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور آمریکا با تعدی و گزافه‌گویی‌های خود نسبت به نیروهای مردمی و غیور سپاه پاسداران پیوندهای محبت، اتحاد و انسجام بین تمامی اقشار مردم در منطقه و کشور را با سپاه پاسداران نزدیک‌تر و محکم‌تر ساخت.

این نماینده مجلس اظهار کرد: رییس جمهور کشورمان با مواضع روشن خود و بیان نکاتی مهم در خصوص برجام خط بطلانی بر گزافه‌گویی‌های رئیس جمهور امریکا کشید و این امر ثابت کرد که تیم دیپلماسی ایران با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عملکرد درستی داشته‌اند که این‌چنین دولت امریکا را مستاصل ساخته است.

وی افزود: بدون تردید نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی با جدیت و قاطعیت نسبت به هر اقدامی که با منافع ملی و مصالح نظام مغایر باشد، برخورد خواهد کرد.

زرآبادی ضمن بیان اینکه ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران اتحاد و انسجام لازم را حفظ کرده‌اند، گفت: با راهنمایی‌های ارزشمند مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: مسئولان و دولتمردان در نظام جمهوری اسلامی ایران رویکردی مشخص دارند و همواره در بزنگاه‌های حساس آنچنان که شایسته ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران بوده است، اقدام کرده‌اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: پیش از این نیز افکار عمومی در سراسر جهان صحبت‌های حسن روحانی رئیس جمهور ایران و دونالد ترامپ را مشاهده کرده‌اند، به راستی که امروز تفاوت بین رفتار، مواضع، عملکرد، عقیده و چارچوب‌های سیاسی و فکری جمهوری اسلامی ایران با مدعیان دروغین صلح، آزادی و حقوق بشر برای همگان روشن و آشکار است.
انتهای پیام/2002

منبع: شهر مینو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان