۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کاخ نشینانی که از وضعیت کوخ نشینان بی خبرند/ ساده ترین راه بهترین راهکار نیست
کد خبر: ۲۶۶۸۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۳ ساعت: ۷:۳ ↗ لینک کوتاه

نقدی بر برنامه های شهردار تهران در حوزه حمل و نقل؛

کاخ نشینانی که از وضعیت کوخ نشینان بی خبرند/ ساده ترین راه بهترین راهکار نیست

جای تاسف داره که شهردار جدید تهران بجای تاکید بر افزایش کیفیت و کمیت حمل و نقل عمومی بفکر افزایش هزینه برای مردم است تا از سر اجبار و نه اختیار و تمایل، مردم به روشی که ایشون فکر می کنند صحیح هست عمل کنند.

کاخ نشینانی که از وضعیت کوخ نشینان بی خبرند/ ساده ترین راه بهترین راهکار نیست
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،نجفی شهردار جدید تهران در جدیدترین اظهارنظر خود گفته است که "باید به قدری هزینه استفاده از خودروی شخصی افزایش یابد که شهروندان استفاده از آن را به صرفه ندانند و به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی سوق یابند."

این اظهار نظر در شرایطی مطرح شده که باید گفت هیچ رنگ و بوی امیدوارکننده ای در این اظهارات وجود ندارد.  شهردار تهران بجای تاکید بر افزایش کیفیت و کمیت حمل و نقل عمومی به فکر افزایش هزینه برای مردم است تا از سر اجبار و نه اختیار و تمایل، مردم به روشی که وی فکر می کند صحیح هست عمل کنند، چرا که کم هزینه ترین انتخاب این آقایان افزایش هزینه ها برای شهروندان است.

کاخ نشینانی که از وضعیت کوخ نشینان بی خبر هستند و هر ازچندگاهی اظهارات قابل تاملی را بیان می کنند که ای کاش قبل از بیان اینگونه حرف ها قدری فکر هم می کردند.

در این باره بهتر به نظر می رسد که شهردار تهران به تیم خود قدری زحمت داده و با انجام کارشناسی های مناسب، راه کارهای بهتری برای رفع مشکل کنونی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران ارائه دهند.

آقای شهردار؛ 8 صبح سری هم به مترو بزنید

هرکسی که برای اولین بار سوار قطار و یا اتوبوس های حمل و نقل عمومی تهران شود اولین چیزی که با آن روبه رو می شود شلوغی و تاخیر های زیادی است که به تازگی نیز افزایش پیدا کرده است.

افزایش تعداد قطار ها در خطوط متروخودش می تواند بسیاری از مشکلات مسافران را کاهش داده و خود انگیزه ای برای استفاده از مترو باشد نه اینکه به اجبار مردم را به استفاده از آن سوق داد.

اینگونه اظهار نظرها در بین اصلاح طلبان سابقه طولانی دارد طوری که  صحبت های شهردار امروز تهران یادآور آخرین شهردار اصلاح طلب تهران یعنی غلامحسین کرباسچی می اندازد که وی نیز در دوره تصدی خود در تهران گفته بود برای اینکه مردم را از زندگی در شهر تهران منصرف و یا از ورود آنها جلوگیری شود باید تا حدی هزینه های زندگی در تهران را افزایش دهیم که هیچ کس رغبت به زندگی در تهران را نداشته باشد.

در این باره باید به شهردار تهران گفت که قدری هم برای رفع مشکلات مردم فکر کنید و به راحتترین و پیش پا افتاده ترین راهکار های ممکن روی نیاورید.

 این در حالی است که پاک کردن صورت مساله برای همه آسان است اما شما که به عنوان شهردار انتخاب شده اید و توقع می رود که اظهارات پخته و سنجیده تری را برای مشکلات پیش روی سازمان تحت مدیریت خود ارائه دهید.

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان