۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تصادفات جاده‌ای در قزوین ۸ کشته و مصدوم برجای گذاشت
کد خبر: ۲۶۵۹۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱ ساعت: ۹:۱۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان:

تصادفات جاده‌ای در قزوین ۸ کشته و مصدوم برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان از واژگونی یک خودرو در پل کوندج و تصادف دو دستگاه وانت در پیچ سد طالقان و کشته شدن شش تن و مصدومیت دو نفر در این سوانح رانندگی قزوین خبر داد.

تصادفات جاده‌ای در قزوین ۸ کشته و مصدوم برجای گذاشت
سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو"پژو ۴۰۵" در "پل کوندج" عوامل انتظامی و پلیس راه سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد خودرو پژو ۴۰۵ بنا به عللی واژگون و در این حادثه متاسفانه سه نفر کشته شدند.

رئیس پلیس راه استان بیان کرد: در حادثه دیگری که در پیچ سد انحرافی طالقان به وقوع پیوست دو دستگاه خودروی وانت با یکدیگر تصادف کردند که متاسفانه در این حادثه سه نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند که علت حادثه تجاوز به چپ خودروی وانت اعلام شده است.

بیگلری با اشاره به اتمام تابستان و افزایش مسافرت‌ها و حجم بالای ترافیک در محورها از کلیه هموطنان خواست: با صبر وحوصله بیشتری رانندگی و از عجله و شتاب در رانندگی خودداری و قوانین راهنمایی و رانندگی را برای افزایش ایمنی سفر در جاده‌ها برای خود و دیگران رعایت تا منجر به ندامت وپشیمانی وعدم جبران فرصت در زندگی منتهی نشود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان