۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پاسخ کوبنده‌ای به سخنان رئیس جمهور آمریکا داده شود/ باید با نفوذ خرافات به عزاداری‌های مقابله کرد
کد خبر: ۲۶۵۹۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۳۱ ساعت: ۱۳:۳۶ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

پاسخ کوبنده‌ای به سخنان رئیس جمهور آمریکا داده شود/ باید با نفوذ خرافات به عزاداری‌های مقابله کرد

امام جمعه قزوین بیان کرد: باید پاسخ کوبنده‌ای در برابر سخنان رئیس جمهور داده شود؛ غرب زدگان باید بدانند صحبت‌هایی که عنوان می‌شود، از روی کینه و خشم است.

پاسخ کوبنده‌ای به سخنان رئیس جمهور آمریکا داده شود/ باید با نفوذ خرافات به عزاداری‌های مقابله کرد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر قزوین در مسجدالنبی (ص) اظهارداشت: سخنان بی معنایی به تازگی توسط رئیس جمهور آمریکا بیان شده است، در حالی که آمریکا نمی‌داند ساختمان شیطانی آن در حال فرو ریختن است و هیچ قدرتی در بین ملت‌ها ندارد.

وی افزود: قدرت پوشالی آمریکا در سال ۵۷ درهم شکست و رئیس جمهور آمریکا این واقعیت را درک نمی‌کند؛ سخنان رئیس جمهور این کشور بیشتر شباهت به طنز دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآورشد: باید پاسخ کوبنده‌ای در برابر سخنان رئیس جمهور داده شود؛ غرب زدگان باید بدانند صحبت‌هایی که عنوان می‌شود، از روی کینه و خشم است.

وی گفت: آمریکا زمانی طمع قدرت در جهان و کشورها را داشت که هم اکنون جز شکست و تحقیر، چیزی نصیب آن کشورها نشده است.

عابدینی ادامه داد: مرگ بر آمریکا همچون دعاست و براساس وعده‌های قرآن کریم، اعتقاد داریم که آمریکا همچون شوروی سابق افول پیدا می‌کند و شواهدی در این زمینه مشاهده می‌شود که از جمله آن می‌توان به بیان سخنان رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد.

وی تصریح کرد: ماه محرم و صفر فرصتی است تا اختلاف‌ها و کینه‌ها کنار گذاشته شود و از اخلاق حسینی درس بگیریم؛ مسلمانان باید جهان و مردم نسبت به یکدیگر مهربان باشند و دوستی را نثار هم کنند.

محرم و صفر فرصتی برای همدلی و انسجام است

این خطیب نمازجمعه عنوان کرد: باید شئونات عزاداری امام حسین(ع) رعایت شود و مراقب رخنه خرافات به فرهنگ امام حسین(ع) باشیم؛ چراکه هر سال خرافات تازه ای اضافه می‌شود؛ اهالی مجالس، مداحان و مردم همه باید به این امر توجه کنند‌.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور دلاوری‌هایی است که تحقق وعده خداوند را در جنگ ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه ما نشان داد؛ خداوند ثابت کرد که اگر برای خدا به پاخیزید، حتی اگر نیروها محدود باشد جبهه حق به پیروزی می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ضمن اشاره به معرفی استاندار جدید قزوین اضافه کرد: استاندار جدید آشنایی مناسبی با ظرفیت‌های قزوین دارد و امیدواریم با هماهنگی و انسجام مردم، استاندار جدید وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

وی گفت: بیکاری امروز مردم استان قزوین را رنج می‌دهد؛ مشکلات حوزه صنعت و کشاورزی نیازمند توجه و حمایت جدی از سوی استاندار قزوین است.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: استان قزوین فرصت‌های ارزشمندی برای خدمت دارد که امیدواریم با انسجام همگانی و پشتیبانی مردم، استاندار جدید با موفقیت قدم‌های جدی برای استان بردارند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان