۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین "من انقلابی ام" شعار امسال هفته دفاع مقدس است/ اجرای رژه در ۷ شهرستان
کد خبر: ۲۶۵۸۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۳۰ ساعت: ۱۱:۴۴ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین:

"من انقلابی ام" شعار امسال هفته دفاع مقدس است/ اجرای رژه در ۷ شهرستان

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس"من انقلابی ام" است؛ چون ماموریت انقلاب اسلامی گسترش آن در سطح جهانی است و امیدواریم که با توکل به خداوند و ائمه اطهار این ماموریت را به خوبی سرانجام برسانیم.

"من انقلابی ام" شعار امسال هفته دفاع مقدس است/ اجرای رژه در ۷ شهرستان
به گزارش فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ سرهنگ عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین روز گذشته( چهارشنبه) در نشست خبری نیروهای مسلح با اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه استان بیان کرد: هر واقعه و حادثه تلخی که به وجود می‌آید یادآوری آن برای همگان سخت و دشوار است و رغبتی برای بیان آن حوادث تلخ وجود ندارد.

وی عنوان کرد: 31شهریورماه سال 59 یکی از تلخ ترین روزگار و ایام برای ملت ایران و انقلاب اسلامی است و ما هم اکنون آن را دفاع مقدس می‌نامیم و هرساله برنامه‌های متنوعی برای هفته دفاع مقدس پیش بینی می‌کنیم.

این مسئول گفت: استکبار جهانی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون نیز اقدامات و توطئه‌های بسیار گسترده‌ای را برای نابودی انقلاب اسلامی انجام داده؛ اما این اقدامات و توطئه‌ها تاکنون بی نتیجه بوده است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات گسترده ای که استکبار جهانی برای نابودی انقلاب اسلامی انجام داد حمله به کشور ایران در 31 شهریورماه سال 1359 بود که با وجود وحدت و انسجام بین مردم، سپاه، بسیج و ارتش 8سال به طول انجامید.

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین اذعان کرد: در 200سال گذشته و در جنگ‌های متعددی که وجود داشته است یک میلیون کیلومتر از کشور ایران جدا شد؛ اما در 8 سال دفاع مقدس با همت و وحدت مردم مومن و شریف ایران حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگرفت.

برزگر با اشاره به خباثت، عداوت و کینه دشمنان اذعان کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون با استقلال کشور، پیشرفت و توسعه اقتصادی، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مشکل داشته‌ است و برای براندازی نظام توطئه‌های زیادی انجام می‌دهد.

وی در خصوص راهبرد نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس ابراز کرد: راهبرد ما در هفته دفاع مقدس برگزاری برنامه‌هایی است که باعث افزایش اقتدار انقلاب اسلامی شود و ما باید به این راهبردها بپردازیم.

این مسئول ادامه داد: یکی از این راهبردها تبیین نقش رهبری و نقش ولی فقیه و فرماندهی کل قوا توسط یک مجتهد و روحانی بزرگ است که با نگاهی گذرا به کشورهای همسایه از جمله بحرین، عراق و سوریه متوجه خواهیم شد که نقش رهبری و ولایت فقیه تا چه اندازه مهم و در سرنوشت یک کشور چقدر موثر خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه استان گفت: قدرت دفاعی، وحدت و انسجام بین نیروهای مسلح یکی دیگر از راهبردهای هفته دفاع مقدس است؛ زیرا دشمن این وحدت و انسجام را به خوبی درک کرده است و سعی در نابودی این اتحاد و انسجام دارد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما حفظ و دفاع از کشور و مرزهای کشور ایران است و هیچگونه تفاوتی بین نیروهای مسلح وجود ندارد و لازم است که روحیه ایثار، گذشت، مقاومت و ایستادگی همچنان در بین تمام اقشار جامعه حفظ شود تا دشمن نتواند در بین ما نفوذ پیدا کند.

برگزاری 250برنامه توسط سپاه استان
برزگر یادآور شد: ما در هفته دفاع مقدس باید اقتصادمقاومتی که در 8سال دفاع وجود داشته است، را برجسته کنیم زیراکه رزمندگان اسلام در آن زمان نیز به اقتصاد مقاومتی پایبند بوده‌ و عدم وابستگی به دیگران و توکل و اعتماد به خداوند باعث پیروزی آنان بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های دفاع مقدس اعلام کرد: برگزاری 250برنامه در هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است، رژه حماسه‌ای نیروهای مسلح، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه، دیدار با خانواده شهدا، محفل انس باقرآن، اکران فیلم بامحوریت دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی و ورزشی، شب شعر و خاطره، ویزیت رایگان بسیجیان در درمانگاه سپاه، ایستگاه صلواتی و اهدای خون از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس است.

این مسئول در ادامه افزود: طی 2سال اخیر رژه نیروهای مسلح در 7شهرستان استان قزوین برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین اعلام کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس"من انقلابی ام" است؛ چون ماموریت انقلاب اسلامی گسترش آن در سطح جهانی است و امیدواریم که با توکل به خداوند و ائمه اطهار این ماموریت را به خوبی سرانجام برسانیم.

وی در پایان بیان کرد: از اصحاب رسانه و ملت شریف ایران تقاضا داریم انتقادات و پیشنهادات خود را در اختیار ما قراردهند و ارائه طریق کنند تا ما بتوانیم آنچه را که وظیفه ما است را به درستی انجام دهیم.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان