۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۶۵۸۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۹ ساعت: ۱۴:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

۱۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در شهرستان البرز برگزار می‌شود.

 ۱۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: هفته دفاع مقدس به فرموده مقام معظم رهبری مظهر دینداری و تقوا است.

وی افزود: اگر دفاع مقدس و شهدا را الگو و اسوه خود قرار دهیم در تمام عرصه‌ها موفق خواهیم بود در عرصه سیاسی و مخصوصا در عرصه اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی، یکی از درس‌هایی که از دفاع مقدس به ما داد خودباوری و اعتماد به جوانان بود.

این مسئول بیان کرد: دفاع مقدس به ما یاد داد که اگر به ظرفیت جوانان کشور اعتماد کنیم به سعادت خواهیم رسید؛ در 8سال دفاع مقدس فرماندهی گردان‌های ما توسط جوانان اداره می‌شد و امروز همه چیزمان را مدیون شهدا رزمندگان هستیم.

وی با بیان اینکه امروز باید شعار خودباوری را جامعه عمل بپوشانیم، عنوان کرد: امسال اولین روز هفته دفاع مقدس در 31 شهریورماه رژه نظامی خواهیم داشت که اقتدار نیروی‌های نظامی و بسیجی را به تمام مردم نشان خواهیم داد.

حیدری بیان کرد: رژه حماسی در شهرستان البرز به مدت سه سال است که برگزار می‌شود و همین بسیجیان هستند که در مشکلات و وقایع طبیعی به کمک مردم می‌آیند؛ بالای 150برنامه برای دفاع مقدس در شهرستان البرز به همت حوزه های مقاومت بسیج و اقشار برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/2002

منبع: خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان