۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین شطرنج باز قزوینی قهرمان جام "شهید رجایی" شد/ تساوی کاسپین مقابل حریف سمنانی
کد خبر: ۲۶۵۸۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۹ ساعت: ۱۱:۲۴ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی استان؛

شطرنج باز قزوینی قهرمان جام "شهید رجایی" شد/ تساوی کاسپین مقابل حریف سمنانی

تیم دسته دومی فوتبال کاسپین قزوین در خانه با صنایع طلایی سمنان به تساوی یک-یک دست یافت.

شطرنج باز قزوینی قهرمان جام "شهید رجایی" شد/ تساوی کاسپین مقابل حریف سمنانی
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده ای از اخبار کوتاه ورزشی را در ادامه می‌خوانید:

آرین انوشه فرمانی از قزوین عنوان قهرمانی مسابقات جام بزرگ شطرنج شهید رجایی را به خود اختصاص داد.

آرین انوشه فرمانی از قزوین عنوان قهرمانی مسابقات جام بزرگ شطرنج شهید رجایی را به خود اختصاص داد.علیرضا قورچی بیگی از قزوین و مهیار درودیان از تهران هر 2 با 7.5 امتیاز و به ترتیب پوئن شکنی به مقام های دوم و سوم این مسابقات دست یافتند.

محمدرضا شهبازی، مسعود کرمی و سعید سبحان نیز همگی از قزوین با هفت امتیاز در رده‌های بعدی این مسابقات قرار گرفتند.

119 شطرنج باز از 16 استان کشور در رقابت‌های جام شهید رجائی که در مجموعه ورزشی سردار آزادگان قزوین برگزار شد حضور داشتند.

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها با حضور عباس علایی مقدم قائم و معاون ورزشی و درویشی رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین محسن جواهری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین و شرکت کنندگان در این رقابت‌ها برگزار شد.

تساوی کاسپین قزوین مقابل حریف سمنانی

این رقابت‌ها به مدت یک هفته از 23 شهریور ماه، در 9 دور به روش سوئیسی پی گیری می‌شد.

تیم دسته دومی فوتبال کاسپین قزوین در خانه با صنایع طلایی سمنان به تساوی یک-یک دست یافت. این دیدار عصر سه شنبه از گروه ب رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد.

این دیدار با 1 دقیقه سکوت بواسطه درگذشت رضا علیزاده کارشناس خدوم و زحمتکش ورزش استان آغاز شد. گل‌های این دیدار را جعفر برزگر برای کاسپین و مسلم محمدنژاد برای صنایع طلایی سمنان به ثمر رساندند.

تیم کاسپین قزوین هم اکنون با سه بازی،یک برد و یک باخت و یک تساوی و چهار امتیاز در رده ششم جدول گروه خود قرار دارد. رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در سه گروه یازده تیمی دنبال می‌شود.

نفرات برتر مسابقات بدمینتون نوجوانان دختر کشور در قزوین مشخص شدند
یگانه تفرشی در بخش انفرادی و سارا امینیان و درسا یاوری وفا در بخش 2 نفره همگی از تهران عنوان قهرمانی مسابقات بدمینتون نوجوانان دختر کشور در قزوین را به دست آوردند.

این رقابت‌ها به مناسبت روز قزوین و گرامیداشت شهیده نسرین افضل از شهدای برجسته کشور با حضور 200 ورزشکار از 25 استان کشور در سالن بدمینتون شهید رجایی قزوین برگزار شد.

در مسابقات انفرادی این رقابت‌ها یگانه تفرشی و گیتی آزاد واری از تهران به مقام‌های اول و دوم دست یافتند و مهسا عبدی از کردستان و فاطمه بابائی از آذربایجان شرقی به صورت مشترک سوم شدند.

در بخش 2 نفره نیز سارا امینیان ودرسا یاوری وفا از تهران به مقام اول رسیدند و دیبا اسماعیلیان و ملیکا یحیائی از خراسان رضوی به مقام دوم دست یافتند و فریماه عبدی پور و آنا قهرمانی از قزوین و زهرا پورحبیبی و زهرا احمدیان از آذربایجان شرقی به صورت مشترک سوم شدند.

در بخش تیمی نیز تیم‌های تهران و آذربایجان شرقی مقام‌های اول و دوم را از آن خود ساختند و تیم های سمنان و زنجان نیز به صورت مشترک سوم شدند.

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها با حضور مددی نایب رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان، قافله باشی عضو شورای اسلامی شهر قزوین، صدیق سخن سنج رئیس و فرانک صدق گویا نایب رئیس هیات بدمینتون استان قزوین و مربیان وداوران قزوینی حاضر در این رقابت‌ها برگزار شد.

مسابقات تیمی بدمینتون نوجوانان دختر کشور از 25 تا 26 شهریور و رقابت‌های انفرادی و 2 نفره نیز 27 و 28 شهریورماه در سالن بدمینتون شهید رجایی قزوین برگزار شد.

یوزپلنگ ایرانی، نفر اول مقدماتی ماده سرعت
مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا با پیگیری مرحله مقدماتی سرعت، لید زنان و بولدرینگ مردان در مجموعه سنگ‌نوردی مگاپارس تهران به پایان رسید.

روز نخست بیست و پنجمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا به میزبانی ایران در مجموعه سنگنوردی مگاپارس پیگیری شد.

در این روز رقابت‌های مرحله مقدماتی سرعت مردان و زنان، لید زنان و بولدرینگ مردان برگزار شد.

در پایان مرحله مقدماتی سرعت آقایان که ۲۹ سنگنورد حاضر بودند، رضا علیپور، قهرمان جهان با رکورد ۵.۶۸ در رده نخست ایستاد. بعد از او سنگ‌نورد چین و دو نماینده هند در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند. احسان اسرار و مهدی علیپور نیز در رده‌های پنجم و ششم ایستادند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان