۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بیش از ۵۸۰ کارتن تخم مرغ فاقد هویت بهداشتی توقیف شد
کد خبر: ۲۶۵۸۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۹ ساعت: ۱۱:۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس دامپزشکی شهرستان قزوین:

بیش از ۵۸۰ کارتن تخم مرغ فاقد هویت بهداشتی توقیف شد

رئیس دامپزشکی شهرستان قزوین بیان کرد: با اعمال نظارتهای بهداشتی دامپزشکی، بیش از ۵۸۰ کارتن تخم مرغ فاقد هویت بهداشتی در واحد های عرضه عمده شهرستان قزوین توقیف شد.

بیش از ۵۸۰ کارتن تخم مرغ فاقد هویت بهداشتی توقیف شد
دکتر عیسی غیاث یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: مراکز عرضه عمده تخم مرغ موظف هستند تخم مرغ‌های خوراکی را براساس دستور العمل‌های سازمان دامپزشکی که به آنها ابلاغ شده است تهیه، نگاهداری و عرضه کنند.

وی افزود: در همین راستا کارشناسان واحد نظارت بر بهداشتی عمومی شهرستان قزوین در بازدیدهای سرزده از این واحد و نیز فروشگاه‌های زنجیره ای سطح شهر، 580 کارتن تخم مرغ فاقد نشانه گذاری را توقیف کردند.

رئیس دامپزشکی شهرستان قزوین عنوان کرد: نگاهداری و عرضه هرگونه فرآورده خام دامی بایستی منطبق با شرایط اعلامی در دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی باشد و در صورت مشاهده تخلف در روند تأمین، نگاهداری و عرضه این محصولات، اداره دامپزشکی با متخلفین برخورد قاطع خواهد شد.

وی در ارتباط با شرایط عرضه تخم مرغ خوراکی به مواردی همچون تهیه تخم مرغ از مراکز مجاز و دارای گواهی حمل بهداشتی، عدم تهیه تخم مرغ فاقد نشانه گذاری و عدم عرضه تخم مرغ با تاریخ انقضاء بیش از 30 روز اشاره کرد.

این مسئول در خاتمه از تمامی همشهریان محترم تقاضا نمود از خرید فرآورده‌های خام دامی فاقد مشخصات بهداشتی دامپزشکی خودداری نموده و در صورت مشاهده تخلف در عرضه محصولات مذکور، مراتب را از طریق سامانه چهار رقمی 1512 و یا سامانه پیامکی 50001512 اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان