۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین یادواره شهدای "مدافع حرم" برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۶۵۸۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۹ ساعت: ۱۰:۴۶ ↗ لینک کوتاه

در قزوین؛

یادواره شهدای "مدافع حرم" برگزار می‌شود

یادواره شهدای "مدافع حرم" چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور عموم مردم، مسئولان و خانواده شهدا برگزار خواهد شد.

یادواره شهدای "مدافع حرم" برگزار می‌شود
حجت الاسلام مجید ابراهیمی مدیر ستاد برگزاری یادواره شهدای کوی شیخ آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ با اشاره به برگزاری یادواره گفت: در آستانه ماه محرم، یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای کوی شیخ آباد توسط مجموعه فرهنگی مذهبی مصباح الهدی مسجد احمدبیگ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این یادواره سپاس و قدرشناسی از شهیدان و ترویج فرهنگ قدردانی است ، ابراز کرد: شهیدان به دلیل خدمتی که به مردم کردند و همت بلندی که از خود نشان دادند شایسته سپاسگذاری هستند.

مدیر مسئول خبرگزاری رسا قزوین اظهار داشت: این مراسم چهارشنبه 29 شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور عموم مردم، مسئولان و خانواده شهدا برگزار خواهد شد.

وی اذعان کرد: سخنرانان ویژه این مراسم آیت الله علی اسلامی و آیت الله تلخابی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در استان قزوین هستند و در ادامه این یادواره گروه مدیحه سرایی مصباح الهدی با مداحی ذاکران اهل بیت برگزار می‌کنند و اجرای گروه نمایش از دیگر بخش‌های این مراسم است.

مدیر کانون فرهنگی هنری فیض بخش فاطمیه مسجد احمد بیگ قزوین اضافه کرد: این یادواره برای دومین سال متوالی است که توسط این مجموعه فرهنگی مذهبی برگزار می‌شود که سال گذشته حدود 700 نفر از اقشار مختلف مردم در این برنامه شرکت داشتند که در سال جاری این عدد با حضور مسوولان استانی و مردم غیور شهید پرور قزوین به یک هزار نفر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این یادواره از خانواده شهدای محله شیخ آباد و شهدای مدافع حرم تقدیر به عمل آمده و همچنین قرعه کشی ویژه سفر به مشهد مقدس از دیگر بخش‌های یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای کوی شیخ آباد است.

ابراهیمی در پایان با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گفت: رهبری مبنی بر اینکه امروز فضیلت زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و همچنین با هدف ترویج فرهنگ ایثار این مراسم برگزار می‌شود که امیدواریم بتوانیم گامی هرچند کوچک برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی برداریم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان