۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین قتل وکیل قزوینی/ ضارب دستگیر شد
کد خبر: ۲۶۵۸۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۹ ساعت: ۹:۲۳ ↗ لینک کوتاه

شب گذشته رخ داد؛

قتل وکیل قزوینی/ ضارب دستگیر شد

خانم وکیل در ساعت ابتدایی حادثه بر اثر این تیراندازی از ناحیه شکم مجروح شده و حال وی وخیم بود؛ اما در ساعاتی بعد از حادثه ادهمی مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین خبر فوت وی را اعلام کرد.

قتل وکیل قزوینی/ ضارب دستگیر شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ ساعت 22 و 30 دقیقه شب گذشته(سه شنبه) خبری در رسانه‌ها منتشر شد که بر اثر تیراندازی در خیابان حکمت ۲۳ خیابان نوروزیان قزوین، یک وکیل و منشی وی زخمی شدند.

سرهنگ خامدی مسئول روابط عمومی نیروی انتظامی قزوین درباره وقوع این حادثه به خبرنگار اجتماعی صبح قزوین می‌گوید: در ساعت ۲۲ شب گذشته(سه شنبه) فردی به هویت معلوم پس از ورود به یکی از دفاتر وکالت در قزوین با شلیک اسلحه گرم، یکی از وکلاء و فردی دیگری را زخمی کرد و متواری شد.

وی با بیان اینکه مجروحان این حادثه توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شده اند، می‌افزاید: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و خبر تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.


خانم وکیل با کلت کمری مورد هدف همسرش قرار گرفت؛ این را معاون مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قزوین می‌گوید.

علی مقدمی همسر این خانم وکیل با ورود به دفتر وکالت وی، همسر و برادر همسرش را با شلیک چند گلوله زخمی کرده و متواری می‌شود.

معاون مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قزوین اذعان می‌کند: ضارب که متوراری شده بود در عوارضی قزوین - تهران دستگیر شد؛ اما پس از دستگیری قرص برنج می‌خورد و هم اکنون در بیمارستان بوعلی قزوین تحت درمان است.

گفتنی است؛ خانم وکیل در ساعت ابتدایی حادثه بر اثر این تیراندازی از ناحیه شکم مجروح شده و حال وی وخیم بود؛ اما در ساعاتی بعد از حادثه ادهمی مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین خبر فوت وی را اعلام کرد.

ارداقیان مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره وضعیت مجروح دوم حادثه عنوان کرد: مجروح دوم حادثه تیراندازی دفتر وکیل از ناحیه پهلو مجروح شده و در بیمارستان شهید رجایی تحت نظر است و اقدامات درمانی در مورد وی در حال انجام است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قزوین علت این حادثه را اختلافات خانوادگی عنوان کرده است؛ اما نیروی انتظامی بدون تایید این مطلب درحال بررسی شواهد ماجراست.

ضارب و یکی از مصدومان حادثه تحت درمان در مراکز درمانی قزوین هستند

محسن ادهمی، مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: در حادثه تیراندازی شب 28 شهریور 96 در قزوین که منجر به اصابت گلوله به یک خانم 37 ساله و یک آقای 22 ساله شد، متاسفانه بر اثر اصابت گلوله بر سر خانم 37 ساله، وی فوت نمود، ولی با اقدامات خوب درمانی در اورژانس مرکز، مرد 22 ساله نجات پیدا کرد.

وی افزود: بیمار 22 ساله هم که از ناحیه قفسه سینه مجروح شده بود، توسط کادر درمانی مرکز با اقدمات خوب این مرکز درمان شد و برای درمان بیشتر تحت مراقبت در این مرکز بستری می باشد. 

این مسئول عنوان کرد: فرد ضارب که بعد از اقدام تیراندازی، قصد خودکشی داشت، در یکی دیگر از مراکز درمانی تحت درمان است. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

امیرمحمدحسین / ۲۸ شهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

شوهره از داعش هم بدتر بوده
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان