۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برنامه‌های هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین اعلام شد
کد خبر: ۲۶۵۸۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۹ ساعت: ۸:۱۱ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم؛

برنامه‌های هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین اعلام شد

به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، برنامه‌های هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین اعلام شد.

برنامه‌های هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین اعلام شد
حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به برنامه‌های هیئت خادمان مهدی(عج) در ایام محرم اظهار کرد: طبق سال‌های گذشته امسال نیز هیئت خادمان مهدی(عج)، برنامه‌هایی را برای ایام محرم پیش‌بینی کرده و مراسم عزاداری به مدت ۱۱ شب در مسجد ولایت قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم پس از نماز مغرب و عشاء شروع می‌شود که سخنرانی حجت‌الاسلام محمدحسین خیری، قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی استاد حجت‌الاسلام کرمانشاهی از برنامه‌های این مراسم است.

مسئول هیئت خادمان مهدی قزوین خاطرنشان کرد: شب هشتم ماه محرم به منظور گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان و به ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای جوان، مراسم علی‌اکبرهای امام حسین(ع) با روایت‌گری افشار و مداحی مداحان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

کبودوند تصریح کرد: طبق سنت هرساله مقتل‌خوانی نیز توسط استاد کرمانشاهی در روز عاشورا انجام می‌شود که در ادامه نیز نماز ظهر عاشورا همراه با عزاداران حسینی اقامه می‌شود.

وی در پایان گفت: برگزاری مسابقه عکاسی محرم، کتاب‌خوانی محرم، برپایی غرفه جمع‌آوری نذورات و ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین از دیگر برنامه‌های فرهنگی هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان