۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین امیدواریم باهمت مسئولان شاهدوحدت و انسجام بیشتر باشیم
کد خبر: ۲۶۵۸۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۸ ساعت: ۲۰:۱۰ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین در دیدار وزیر کشور:

امیدواریم باهمت مسئولان شاهدوحدت و انسجام بیشتر باشیم

امام جمعه قزوین در دیدار وزیر کشور بیان کرد: علی رغم اختلاف سلایق، وحدت و انسجام اقشار مختلف مردم و مسئولان استان قزوین بسیار خوب است و امیدواریم به همت مسئولان شاهد انسجام و وحدت بیشتر مسئولان باشیم.

امیدواریم باهمت مسئولان شاهدوحدت و انسجام بیشتر باشیم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور عصر امروز(سه شنبه)با آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کرد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای رحمانی فضلی وزیر کشور با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات استاندار سابق اظهار کرد: آقای همتی همواره حضور فعالی در نماز جمعه داشتند و در حوزه‌های دیگر نیز تعامل برادرانه‌ای را از ایشان شاهد بودیم.
وی ضمن تسلیت به آقای زاهدی استاندار جدید در خصوص درگذشت برادر ایشان، تصریح کرد: پس از مطرح شدن حضور آقای زاهدی در قزوین، در خصوص ایشان صحبت‌های خوبی شنیدیم و امیدواریم شاهد موفقیت ایشان در مسئولیت جدید باشیم.

امام جمعه قزوین وحدت و انسجام استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: علی رغم اختلاف سلایق، وحدت و انسجام اقشار مختلف مردم و مسئولان استان قزوین بسیار خوب است و امیدواریم به همت مسئولان شاهد انسجام و وحدت بیشتر مسئولان باشیم.

رحمانی فضلی هم در این دیدار با بیان اینکه همراهی و همدلی بسیار خوبی بین مسئولان استان قزوین وجود دارد، گفت: خوشبختانه در استان قزوین همدلی و همراهی بسیار خوبی وجود دارد و کمتر شاهد حواشی بودیم.

وی تصریح کرد: آقای همتی تمام تلاش خود را گذاشتند تا خدمات خوبی را ارائه کنند و گام های خوبی که برداشته شد به همت و با همکاری همه مسئولان به دست آمد.

وزیر کشور در ادامه تجربه‌های آقای زاهدی استاندار جدید را خوب ارزیابی کرد و افزود: آقای زاهدی در حوزه‌های مختلف در استان کردستان دستاوردهای خوبی داشت و امیدواریم در استان قزوین هم شاهد موفقیت‌های ایشان باشیم.

این مسئول یادآور شد: استان قزوین، استان مهمی است و ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت بیشتر دارد و مردم آن نیز مستحق این مهم هستند.

فریدون همتی استاندار سابق قزوین هم در این دیدار با تقدیر از نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: تذکرهای جنابعالی همواره مایه خیر و برکت برای ما بود.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله عابدینی در سفر رئیس جمهور همراهی بسیار خوبی با ما داشتند و رئیس جمهور هم پس از بازگشت به پایتخت از ایشان به نیکی یاد کرد.

زاهدی استاندار جدید قزوین هم ظرفیت‌های استان قزوین را برای توسعه و پیشرفت ویژه دانست و عنوان کرد: استان قزوین در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری ظرفیت های بسیار خوبی برای پیشرفت دارد و امیدواریم با همراهی و تلاش مضاعف به این مهم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان