۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مسئولان در مقابل مشکلات احساس ضعف نکنند/ با وجود ظرفیت‌های عظیم کشور نباید بیکاری داشته باشیم
کد خبر: ۲۶۵۸۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۸ ساعت: ۱۹:۳۶ ↗ لینک کوتاه

وزیر کشور در قزوین:

مسئولان در مقابل مشکلات احساس ضعف نکنند/ با وجود ظرفیت‌های عظیم کشور نباید بیکاری داشته باشیم

وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین بیان کرد: در ایران اسلامی ظرفیت‌های بزرگی وجود دارد که با این ظرفیت‌ها نباید در جامعه شاهد بیکاری باشیم و کسی سر گرسنه بر بالین بگذارد.

 مسئولان در مقابل مشکلات احساس ضعف نکنند/ با وجود ظرفیت‌های عظیم کشور نباید بیکاری داشته باشیم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز(سه شنبه) در مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین اظهار کرد: هیچ چیز در عالم هستی بدون تغییر نیست مهم آن است که از این تغییرات در جهت تعالی و بندگی خدا، دین خدا و خدمت به مردم استفاده کنیم.
وی افزود: امام خمینی(ره) با توکل به خدای متعال و پشتیبانی مردم مقابل استکبار جهانی می‌ایستاد؛ اگر جرات و جسارت ما از بنیانگذار انقلاب نشأت گرفته باشد، باید جمهوری اسلامی را در مسیر عدالت و حریت و آزادگی تغییر دهیم؛ این قوت و ظرفیت در وجود مردم ما وجود دارد.

این مسئول ابراز کرد: مدیران در جمهوری اسلامی که با لطف مردم انتخاب می‌شوند، باید نقش موثری به عنوان ادامه دهندگان آرمان‌های امام داشته باشند و پاسخگوی مطالبات مردم باشند، فقط باید به داشته‌های خود باور داشته باشیم.

وی عنوان کرد: ما نباید خود را ناتوان و کوچک بشماریم و در مقابل مشکلات منفعل باشیم.
رحمانی فضلی بیان کرد: ما مسئولان که خود را ادامه دهندگان راه شهدا می‌دانیم؛ نباید در مقابل مشکلات احساس ضعف کنیم و با رویکرد اعتماد به توانمندی‌ها هرکس در هر حوزه‌ای می‌تواند کشور را متحول کند.

وی تصریح کرد: ما باید از مشورت‌ها در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم، یک استاندار باید از ظرفیت‌های علمی و تکنولوژیکی مدیران و سرمایه‌های همه مردم بهره ببرد، با این نگاه امورات مردم ساماندهی می‌شود.
وزیر کشور ابراز کرد: در ایران اسلامی ظرفیت‌های بزرگی وجود دارد؛ که با این ظرفیت‌ها نباید بیکاری وجود داشته باشد و نباید کسی سر گرسنه بر بالین بگذارد؛ اگر مدیران نگاه به توانمندی و خدمت به مردم داشته باشند؛ هیچ وقت خدمتش محدود به ساعت اداری کاری نمی‌‎شود.

این مسئول گفت: استاندار باید با هماهنگی و نگاه به همه دغدغه‌ها با سعه صدر مشکلات را رصد کند و با فداکاری و دلسوزی کارهای استان را پیش ببرد، صداقت و عدالت و حق گرایی نیازمند شجاعت است و اگر صداقت داریم، باید قبول کنیم که کار ما خطا دارد و در کارها کوتاهی داشته‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه ما در همه کارها خود را محور حق می‌دانیم اما استاندار باید نقش باهم بودن را در بین کارگزاران ایجاد کند.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان