۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کانون پرورش فکری کودکان قزوین لوازم التحریر ایرانی عرضه می‌کند+تصاویر
کد خبر: ۲۶۵۷۳۶ نویسنده: ارضی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۶ ساعت: ۹:۳۶ ↗ لینک کوتاه

در آستانه سال تحصیلی جدید؛

کانون پرورش فکری کودکان قزوین لوازم التحریر ایرانی عرضه می‌کند+تصاویر

در آستانه سال تحصیلی جدید کانون پرورش فکری کودکان قزوین لوازم التحریر ایرانی عرضه می‌کند.

کانون پرورش فکری کودکان قزوین لوازم التحریر ایرانی عرضه می‌کند+تصاویر
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، در آستانه سال تحصیلی فروشگاه لوازم التحریر، کتاب و سرگرمی ایرانی در حیاط مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین در محله کوثر برپا شده است.

خبرنگار صبح قزوین به این مرکز مراجعه کرد تا از نزدیک گزارشی از این مکان تهیه و با فروشنده آن مصاحبه کند.

ارضی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با بیان اینکه هدف اصلی این فروشگاه فروش محصولات تولیدی کانون پرورش فکری است، گفت: هم‌اکنون کانون یک مرکز فروش در خیابان سعدی دارد، اما یک فروشگاه برای یک شهر بزرگ کافی نیست و نیاز افراد را برطرف نمی‌کند.

وی افزود: تصمیم گرفتیم تا در آستانه سال تحصیلی لوازم تحریر، کتاب و سرگرمی‌های مخصوص کودکان در مرکز کانون پرورش فکری خیابان کوثر توزیع شود.

مسئول فروش تصریح کرد: سال‌ قبل نیز این فروشگاه در گالری مرکز کوثر دایر بود، اما امسال برای اینکه بیش‌تر در معرض دید مردم باشد و فروش افزایش یابد؛ این فروشگاه در حیاط کانون دایر شد.

وی ادامه داد: علاوه بر شعبه اصلی فروشگاه که در خیابان سعدی است، در نمایشگاه بین المللی قزوین و شهرستان‌های دیگر مثل الوند و آبیک نیز مراکز فروش این محصولات وجود دارد.

ارضی تاکید کرد: 80 الی 90 درصد محصولات این فروشگاه ایرانی هستند؛ البته برخی از این محصولات تولید خود کانون است و برخی دیگر محصول شرکت‌های ایرانی است که کانون سفارش محصولاتش را به آنها می‌دهد.

وی اضافه کرد: محصولات ما در 3 دسته سرگرمی، کتاب و لوازم التحریر برای گروه سنی از پیش دبستانی تا پایان نوجوانی است، تقریبا تمام محصولات سرگرمی و بازی‌های فکری ایرانی هستند.

این فروشنده اذعان کرد: در طراحی دفترها خلاقیت خوبی به کار رفته و شامل طرح‌های ایرانی و اسلامی است، طرح‌های ایرانی داستان‌های ایرانی مثل رستم و سهراب، ققنوس و طرح سفره هفت سین است، طرح‌های اسلامی نیز از داستان‌های اسلامی مثل واقعه عاشورا گرفته شده است.

وی درمورد میزان استقبال مردم و فروش مرکز بیان کرد: فروش و استقبال مردم تا اینجا چندان مورد رضایت نبوده و در سطح متوسطی است، امیدواریم در روزهای آتی شاهد استقبال بهتری باشیم، به نظر مهم ترین عامل فروش متوسط شناخته نشده بودن این محل است.

ارضی با اشاره به اینکه خوشبختانه بیشتر مردم تنها با هدف خرید کالای ایرانی به این مکان مراجعه می‌کنند ، گفت: با این وجود برخی اجناس ایرانی کیفیت لازم را ندارند و عده‌ای دیگر ترجیح می‌دهند با پرداخت کمی مبلغ بیش‌تر اجناس خارجی بخرند؛ شرکت‌های ایرانی می‌توانند با افزایش کیفیت بسترهای لازم را فراهم کنند تا همه مردم بتوانند لوازم تحریر کاملا داخلی بخرند.

مسئول فروش این فروشگاه ابراز کرد: قیمت اجناس خارجی بیش‌تر از داخلی است و به نسبت کیفیتش نیز بالاتر است، اما خوشبختانه با وجود این اکثر مردمی که به اینجا مراجعه می‌کنند کالای داخلی را ترجیح می‌دهند و این برای ما امیدوار کننده است.

وی در پایان گفت: از مردم تقاضا می‌کنیم که در روزهای آینده به اینجا مراجعه و لوازم تحریر خود را از کانون که یک نهاد دولتی زیر نظر آموزش و پرورش است تهیه کنند.
انتهای پیام/5001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان