۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جسد غریق ۱۶ ساله هشترودی در گل و لای مانده است
کد خبر: ۲۶۵۰۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۳ ساعت: ۱۱:۳۰ ↗ لینک کوتاه

معاون امداد و نجات هلال‌احمر قزوین:

جسد غریق ۱۶ ساله هشترودی در گل و لای مانده است

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: جسد غریق ۱۶ ساله هشترودی در گل و لای مانده است و به سادگی نمی‌شود آن را کشف کرد.

جسد غریق ۱۶ ساله هشترودی در گل و لای مانده است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ حکمت‌الله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر قزوین با اشاره به جستجو برای کشف جسد نوجوان ۱۶ ساله هشترودی در رودخانه زیاران شهرستان آبیک اظهار داشت: هر زمانی که آب کانال بسته می‌شد پس از جستجوی چند ساعته در سد و رودخانه زیاران، جسد غریق‌ها کشف می‌شد که در خصوص نوجوان هشترودی و پیدا نشدن جسدش پس از چهار روز جستجو، امری بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: جستجوی نوجوان ۱۶ ساله هشترودی که از روز جمعه دهم شهریور ماه در رودخانه زیاران غرق شده تا امروز یعنی چهار روز ادامه دارد و موفق به کشف جسد نشده‌ایم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ادامه داد: تمام فرمول‌های لازم را برای کشف جسد نوجوان ۱۶ ساله در رودخانه و سد زیاران به کار برده‌ایم و هر جا احساس شده که جستجو کنیم، اقدام کرده‌ایم اما متأسفانه جسد پیدا نشده است.

هاشمی اضافه کرد: آخرین فرمولی که در دست داریم، این است که بین گل و لای رودخانه و سد زیاران گیر کرده باشد و با عمق زیاد آمیخته شده و فرو رفته باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در صورت پیدا نشدن جسد غریق هشترودی، آخرین پیشنهاد و راهکار این است که با لودرهای زنجیری نسبت به هم ریختن سد و پیدا کردن جسد اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین بیان کرد: روز گذشته پس از بسته شدن آب کانال مادر توسط عوامل امدادی هلال‌احمر، آتش‌نشانی و نیروهای سپاه و بسیج شهرستان آبیک ۶ مرتبه بین هشت تا ۹ کیلومتر مسیر رودخانه و سد زیاران جستجو شده اما خبری از جنازه نبوده است.

هاشمی یادآور شد: امروز هم جستجو برای کشف جسد نوجوان ۱۶ ساله در مسیرهای فرعی رودخانه و سد زیاران ادامه دارد.
انتهای پیام/2002

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان